PUMA ESITTELEE UUDEN evoSPEED -JALKINEEN Uusi sinivihreä takaa PUMAn tähtipelaajille huippuketterät jalat pelikentillä

PUMA® esittelee uuden evoSPEED 1 FG -jalkineen, joka tekee näyttävän sinivihreän sisääntulon pelikenttien paraatipaikoille. Uusi evoSPEED 1 FG kuuluu markkinoiden keveimpiin jalkapallojalkineisiin ja on tästä lähtien PUMAn huippupelaajien virallinen pelikenkä.

Uusi sinivihreä evoSPEED 1 FG on suunniteltu pelaajia varten. Uuden jalkineen avulla liikkuminen on tehokasta ja huippunopeuden saavuttaminen helpottuu. Eturivin jalkapalloammattilaiset kuten Manchester Cityn Sergio Agüero ja Gaël Clichy, Atletico Madrid:in Radamel Falcao, Arsenalin hyökkääjä Olivier Giroud sekä suomalaistähdet Jere Uronen, Perparim Hetemaj ja Aleksander Ring pelaavat kauden sinivihreissä evoSPEED 1 FG -jalkineissa.

evoSPEED 1 FG kengän suunnittelu perustuu vauhdin maksimoivaan speedCELL™ -teknologiaan. Kengän ulkopinta on kevyttä ja ultraohutta mikrokuitumateriaalia, kun taas sisäosan EverFit-rakenne tekee kengästä vakaan ja istuvan. Anatomisesti mukautetun yksiosaisen Pebax-ulkopohjan terävät ja kartiomaiset nastat tukevat kantapäätä ja antavat jalkaterän kiertoliikkeelle tilaa, jolloin potkun hallinta helpottuu. Kengän ulkopinnan ultraohut 3D-kalvo tuo lisäpitoa palloon sateisissa olosuhteissa.

”PUMAn raikkaat värivaihtoehdot antavat kaipaamaani vaihtelua ja mikä tärkeintä, kengät erottautuvat aina nurmesta. Olen pelannut evoSPEED 1 FG -kengillä viime vuoden keväästä ja tunnen oloni itsevarmaksi ne jalassa. Vauhtiin pääsy on minulle tärkeää ja evoSPEED on siinä huippuluokkaa. Kenkä erottuu edukseen markkinoiden muista pelikengistä myös värinsä ansioista”, kertoo maailman parhaimpiin pelaajiin lukeutuva Radamel Falcao.

Uuden evoSPEED 1 FG -jalkineen takaa löytyy kokonainen sinivihreä mallisto, joka vastaa jokaisen vauhdinjanoisen urheilijan tarpeisiin yhdistämällä huippu-urheilun teknologiset ja innovatiiviset ratkaisut. Mallistoon kuuluu sisä- ja ulkopelijalkineiden lisäksi vaatteita ja asusteita. evoSPEED 1 FG -mallisto saapuu hyvin varusteltuihin urheilun erikoisliikkeisiin maaliskuun aikana. Malliston tuotteita on mahdollista tilata myös PUMAn verkkokaupasta osoitteesta: www.shop.puma.com.

Myös salibandyn suomalaistähti Mikko Kohonen tullaan näkemään pelikentillä evoSPEED Indoor -jalkineissa.

Lisätietoa osoitteesta: www.puma.com

Lisätietoja ja kuvamateriaali:

Eeva Vuorinen, Miltton
+358 40 451 6469,
eeva.vuorinen@miltton.fi

Miltton Showroom
+358 50 543 7374,
www.milttonshowroom.fi

PUMA

PUMA on yksi maailman johtavista urheiluelämäntyyliyrityksistä, joka suunnittelee ja valmistaa jalkineita, vaatteita ja asusteita. Yritys on sitoutunut työskentelemään tavoin, jotka hyödyttävät koko maailmaa tukemalla luovuutta, TURVALLISTA kestävyyttä ja rauhaa, sekä pysymällä uskollisena oikeudenmukaisuuden, rehellisyyden, positiivisuuden ja luovuuden arvoille tehdyissä päätöksissä ja toiminnassa. PUMA aloittaa urheilusta ja lopettaa muotiin. Sen urheilusuoritukseen ja elämäntyyliin keskittyvät tuotemerkit sisältävät kategorioita kuten jalkapallo, juoksu, moottoriurheilu, golf ja purjehdus. Urheilumuodissa hyödynnetään yhteistyötä maineikkaiden muotitalojen, kuten Alexander McQueen ja Mihara Yasuhiro, kanssa. PUMA Group omistaa seuraavat tuotemerkit: PUMA, Cobra Golf ja Tretorn. Tämä yritys, joka perustettiin vuonna 1948, jakaa tuotteitaan yli 120 maahan ja työllistää n. 11 000 henkilöä ympäri maailman. Yrityksen pääkonttorit sijaitsevat Herzogenaurachissa Saksassa, Bostonissa, Lontoossa ja Hongkongissa. Lisätietoja löydät osoitteesta www.puma.com.