PUMA SOLMI SOPIMUKSEN MARIO BALOTELLIN KANSSA

Urheilubrändi PUMA on aloittanut pitkäaikaisen yhteistyön kansainvälisen jalkapallotähden Mario Balotellin kanssa. Italialainen hyökkääjä on urheilutaivaan kirkkaimpia tähtiä ja täydentää nyt PUMA:n rivejä. Aikaisempia yhteistyökumppaneita ovat olleet Usain Bolt, Sergio Agüero, Cesc Fàbregas, Marco Reus, Radamel Falcao ja Rickie Fowler. Balotelli tulee toimimaan PUMA:n brändin viestinviejänä tulevina vuosina. Yhteistyö tukee PUMA:n pitkäaikaista kumppanuutta FIGC:n (Italian jalkapalloliitto Federazione Italiana Giuoco Calcio) kanssa.

“Yhteistyö PUMA:n kanssa on minulle luonnollinen siirto. Jo varhaisessa vaiheessa käymissämme keskusteluissa oli selvää, että PUMA:lla ymmärretään minua, persoonallisuuttani ja kunnianhimoani. PUMA:n tuotteet ja markkinointisuunnitelmat kuulostavat upeilta ja olen ylpeä saadessani edustaa niitä. PUMA:n antama tuki Italian maajoukkueelle oli myös tärkeä syy sille, että lähdin mukaan yhteistyöhön, ja uskon, että tulevat vuodet tuovat mukanaan paljon hyviä asioita meille kaikille”, Mario Balotelli kertoo.

Yhteydenotot:

Tim Stedman, International PR, PUMA

tim.stedman@puma.com

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.