PUMA SOLMI SOPIMUKSEN MARIO BALOTELLIN KANSSA

Urheilubrändi PUMA on aloittanut pitkäaikaisen yhteistyön kansainvälisen jalkapallotähden Mario Balotellin kanssa. Italialainen hyökkääjä on urheilutaivaan kirkkaimpia tähtiä ja täydentää nyt PUMA:n rivejä. Aikaisempia yhteistyökumppaneita ovat olleet Usain Bolt, Sergio Agüero, Cesc Fàbregas, Marco Reus, Radamel Falcao ja Rickie Fowler. Balotelli tulee toimimaan PUMA:n brändin viestinviejänä tulevina vuosina. Yhteistyö tukee PUMA:n pitkäaikaista kumppanuutta FIGC:n (Italian jalkapalloliitto Federazione Italiana Giuoco Calcio) kanssa.

“Yhteistyö PUMA:n kanssa on minulle luonnollinen siirto. Jo varhaisessa vaiheessa käymissämme keskusteluissa oli selvää, että PUMA:lla ymmärretään minua, persoonallisuuttani ja kunnianhimoani. PUMA:n tuotteet ja markkinointisuunnitelmat kuulostavat upeilta ja olen ylpeä saadessani edustaa niitä. PUMA:n antama tuki Italian maajoukkueelle oli myös tärkeä syy sille, että lähdin mukaan yhteistyöhön, ja uskon, että tulevat vuodet tuovat mukanaan paljon hyviä asioita meille kaikille”, Mario Balotelli kertoo.

Yhteydenotot:

Tim Stedman, International PR, PUMA

tim.stedman@puma.com

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.