Pyhäinpäivän vaikutus bussiliikenteeseen

Pyhäinpäivää vietetään tänä vuonna lauantaina 31.10. Pyhäinpäivä vaikuttaa bussiliikenteen aikatauluihin viikonlopun aikana seuraavasti: - perjantaina 30.10.2009 ajetaan perjantailiikenne - lauantaina 31.10.2009 ajetaan pyhäliikenne (S-vuorot, ei SS-vuoroja) - sunnuntaina 1.11.2009 ajetaan sunnuntailiikenne (S- ja SS-vuorot). Tarkat aikataulutiedot Matkahuollosta Aikatauluja, reittejä ja hintoja voi tiedustella Matkahuollon asiakaspalvelukeskuksesta numerosta 0200 4000 (1,50 €/min + pvm). Numero palvelee henkilökohtaisesti joka päivä klo 8-19. Palvelunumerosta saa lisäksi kaikki paikallisliikenteen tiedot (lukuun ottamatta pääkaupunkiseudun, Tampereen ja Turun paikallisliikennettä) ja numerosta voi varata myös bussi- ja paikkaliput. Eniro 0100 100 Numeropalvelu tarjoaa Matkahuollon aikataulu- ja hintatiedot ympäri vuorokauden kaikkina viikonpäivinä. Eniro 0100 100 Numeropalvelu maksaa arkisin klo 8-18 1,23 € / puhelu + 0,22 € / 10 sekuntia + pvm tai mpm ja muina aikoina 1,64 € / puhelu + 0,22 € / 10 sekuntia + pvm tai mpm. Internetistä koko maan aikataulut, hintatiedot ja lipunosto on mahdollista osoitteessa matkahuolto.fi. Mobiiliaikataulut löytyvät osoitteesta m.matkahuolto.fi. Pikavuorojen aikatauluja voi katsoa lisäksi YLE:n teksti-tv:n sivulta 440.

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose ja Miltton Sparks. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,5 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.