Rauma Marine Constructionsin matkustaja-autolauttatilaus valmistumassa aikataulussa

Tervetuloa Rauman telakalla järjestettävään steel cutting -seremoniaan ja tiedotustilaisuuteen. Perinteisessä ja näyttävässä seremoniassa juhlistetaan hetkeä, jolloin laivan ensimmäiset teräsosat polttoleikataan ja rakentaminen alkaa.

Tiedotustilaisuudessa kerrotaan Rauma Marine Constructionsin tanskalaiselle Mols-Linienille toimittaman matkustaja-autolauttatilauksen etenemisestä.

Aluksen terästyöt käynnistyvät Rauman telakalla tiistaina 7.3.2017 klo 16.00, Suojantie 5 , Rauma

Vuonna 2014 perustettu Rauma Marine Constructions on erikoistunut matkustaja-autolauttojen, monitoimimurtajien ja puolustusvoimien alusten rakentamiseen ja huoltoon.

Tilaisuuden jälkeen median edustajilla on mahdollisuus haastatella Rauma Marine Constructionin toimitusjohtajaa Heikki Pöntystä , Mols-Linien hankkeen projektipäällikköä Timo Kaskista sekä tanskalaisen Mols-Linienin edustajia.

Ilmoittautumiset 6.3.2017 klo 12.00 mennessä osoitteeseen viestinta@rmcfinland.fi

Tilaisuuteen telakalla vaaditaan ennakkoilmoittautuminen sekä toimittajilta että kuvaajilta.

Lisätietoja: Satu Irisvik, satu.irisvik@miltton.fi, +358 50 367 9559.

Yrityksestä

Miltton Group on Suomen suurin viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Singapore, Miltton Networks ja Miltton Creative. Missiomme on yksinkertainen: haluamme olla maailman paras viestintätoimisto suomalaisille organisaatiolle sekä Suomessa ja muissa Pohjoismaissa toimiville kansainvälisille brändeille. Laaja valikoimamme sisältää yritysviestinnän, brändiviestinnän, markkinointi-PR:n, sosiaalisen median, vastuullisuusviestinnän, tutkimuksen, strategisen viestinnän, sijoittajasuhteiden, sponsoroinnin ja varainhankinnan palvelut.