Rauma Marine Constructionsin matkustaja-autolauttatilaus valmistumassa aikataulussa

Tervetuloa Rauman telakalla järjestettävään steel cutting -seremoniaan ja tiedotustilaisuuteen. Perinteisessä ja näyttävässä seremoniassa juhlistetaan hetkeä, jolloin laivan ensimmäiset teräsosat polttoleikataan ja rakentaminen alkaa.

Tiedotustilaisuudessa kerrotaan Rauma Marine Constructionsin tanskalaiselle Mols-Linienille toimittaman matkustaja-autolauttatilauksen etenemisestä.

Aluksen terästyöt käynnistyvät Rauman telakalla tiistaina 7.3.2017 klo 16.00, Suojantie 5 , Rauma

Vuonna 2014 perustettu Rauma Marine Constructions on erikoistunut matkustaja-autolauttojen, monitoimimurtajien ja puolustusvoimien alusten rakentamiseen ja huoltoon.

Tilaisuuden jälkeen median edustajilla on mahdollisuus haastatella Rauma Marine Constructionin toimitusjohtajaa Heikki Pöntystä , Mols-Linien hankkeen projektipäällikköä Timo Kaskista sekä tanskalaisen Mols-Linienin edustajia.

Ilmoittautumiset 6.3.2017 klo 12.00 mennessä osoitteeseen viestinta@rmcfinland.fi

Tilaisuuteen telakalla vaaditaan ennakkoilmoittautuminen sekä toimittajilta että kuvaajilta.

Lisätietoja: Satu Irisvik, satu.irisvik@miltton.fi, +358 50 367 9559.

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose ja Miltton Sparks. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,5 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.