Rentoudu jouluna sosiaalisen median automaattisen vastaustoiminnon avulla

Pitkien joulupyhien lähestyessä useimmat meistä aktivoivat automaattisen poissaoloilmoituksen työpaikan sähköpostiin. Riittääkö tämä kuitenkaan täydelliseen lomarentoutumiseen? Nykyaikana olemme lomallakin jatkuvasti tavoitettavissa sähköpostin lisäksi sosiaalisessa mediassa.

Nyt on mahdollista irrottautua sosiaalisesta mediasta joulupyhien ajaksi ja todella nauttia ajasta perheen ja ystävien kanssa ilman tarvetta viestien jatkuvaan tarkastamiseen.

Relaxed on Viaplayn tarjoama palvelu, joka vapauttaa paineesta olla jatkuvasti tavoitettavissa ja aktiivisena sosiaalisessa mediassa. Relaxed on automaattinen vastauspalvelu, joka toimii Facebookissa ja Twitterissä samalla tavalla kuin sähköpostin poissaoloilmoitus. Automaattisen vastauksen voi aktivoida osoitteessa www.autorelaxed.com.

Relaxed otetaan käyttöön kolmen helpon vaiheen kautta:

1. Yhdistä Relaxed Facebook- tai Twitter-tiliisi
  2. Valitse automaattinen vastausviesti tai luo oma viestisi
  3. Aktivoi automaattivastaus ja rentoudu!

Vaikka jouluna onkin tärkeintä viettää aikaa paikalla olevan perheen ja ystävien kanssa, automaattisen vastauksen voi helposti sammuttaa yhdellä klikkauksella.

Katso lisätietoja osoitteista:

Relaxed on Viaplayn tarjoama automaattinen vastauspalvelu, jonka voi aktivoida Facebook- ja Twitter-tilille. Relaxed mahdollistaa lomapäivistä nauttimisen lähettämällä automaattisen vastauksen kaikille, jotka ottavat yhteyttä Facebookissa tai mainitsevat sinut Twitterissä. Sen käyttö mahdollistaa joululomasta nauttimisen ilman huolehtimista sosiaalisen median kontakteista.

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.