RFSU:n kondomiuutuus Naked lupaa: ”Kuin ilman kondomia”

RFSU tuo toukokuussa markkinoille uuden ohuen Naked-kondomin, joka johtaa kehon omaa lämpöä antaen vaikutelman kuin kondomia ei olisikaan. Tuote soveltuu erinomaisesti myös lateksiallergikoille, koska se on valmistettu muovista.

Seksuaaliseen hyvinvointiin pureutunut RFSU tuo toukokuussa markkinoille Naked-kondomin, jonka povataan mullistavan kondomimarkkinat. Tuotteesta tuli nopeasti myyntimenestys Japanissa, missä se on kehitetty, ja nyt samoin uskotaan käyvän myös Suomessa. Naked on tutkitusti markkinoiden odotetuin kondomiuutuus, sillä kuluttajat haluavat kondomin olevan ohut. Myös kumin hajua pidetään usein epämiellyttävänä ja tuoksuttomuutta näin ollen tärkeänä kriteerinä.* Naked on ainoastaan 0,02 millimetriä ohut, ja se johtaa erinomaisesti kehon omaa lämpöä antaen luonnollisen vaikutelman. Muovista valmistettu ja tuoksuton kondomiuutuus syrjäyttää RFSU:n valikoimassa olleen lateksittoman Zenith-kondomin. Zenithin käyttäjät tunnistavat korvaavan tuotteen pakkauksen violetista väristä. *Pohjoismainen Zapera YouGovin –tutkimus, 4 000 vastaajaa, tammikuu 2008

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.