Salon alueen reittiopas avattu

Matkahuollon Salon alueen reittiopas on avattu. Internetissä toimiva reittiopas kertoo parhaan reitin ja sopivimmat bussiaikataulut ovelta ovelle lähtöpaikasta määränpäähän. Reittejä voi etsiä osoitetietojen, pysäkin nimen tai kartan avulla. Lisäksi palvelu näyttää vuorokohtaisen reittikartan.

Salon reittiopas tuntee koko Salon kaupungin alueella ajettavan liikenteen aikataulu- ja reittitiedot, sisältäen niin vakiovuorot kuin vanhan Salon alueen paikallisliikenteenkin. Reittioppaan avulla on mahdollista etsiä paras reitti ja sopivimmat bussiaikataulut ovelta ovelle halutusta lähtöpisteestä määränpäähän. Haun voi tehdä esimerkiksi osoitetietojen, kadunnimen, pysäkin nimen tai kartalta vapaasti osoitettujen lähtö- ja määräpaikan perusteella. Salon reittiopas on osoitteessa http://salo.matkahuolto.info. Jo aiemmin on avattu mm. Hämeenlinnan, Jyväskylän ja Lahden paikallisliikenteen aikataulutiedot käsittävät reittioppaat sekä Tampereen seutuliikenteen aikataulut sisältävä reittiopas. Samanaikaisesti Salon kanssa avataan Riihimäen ja Savonlinnan reittioppaat. Oppaat löytyvät osoitteista http://kaupunki.matkahuolto.info, esimerkiksi http://hameenlinna.matkahuolto.info. Reittiopasta laajennetaan edelleen muiden kaupunkien ja kuntien paikallisliikennealueille. Reittiopas on osa internetistä löytyvää laajaa Matkahuollon palvelukokonaisuutta. Matkahuollon verkkosivuilla sijaitseva valtakunnallinen aikatauluhaku kattaa yli 20.000 päivittäisen bussivuoron aikataulutiedot. Aikatauluhausta löytyviin vuoroihin voi myös ostaa matka- ja paikkalipun internetin kautta. Matkahuollon internetsivuilla on kuukausittain 800.000 kävijää ja aikatauluhakuja tehdään 1,6 miljoonaa.

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.