Selvitä Spotifyssa kuka Star Wars -hahmoista on musiikillinen parisi!

Star Wars: The Force Awakens saa maailmanlaajuisen ensi-iltansa perjantaina. Spotify juhlistaa odotettua elokuvaa antamalla musiikkifaneille mahdollisuuden selvittää, kuka Star Wars -hahmoista on käyttäjän oma musiikillinen pari.

Käyttäjän tulee vierailla osoitteessa  spotify-starwars.com   ja kirjautua sisään Spotify-tunnuksillaan selvittääkseen, kuka Star Warsin entisistä, nykyisistä tai tulevista hahmoista jakaa samanlaisen musiikkimaun. Jos käyttäjä kuuntelee esimerkiksi paljon 80-luvun tukkaheviä, tulee pariksi luonnollisesti Chewbacca.

Kun käyttäjä  on löytänyt parinsa, hän voi jakaa saamansa Star Wars -hahmon muiden kanssa Facebookissa,  Twitterissä, Tumblrissa ja Instagramissa.

Muista – the force will be with you.

Lisätietoja Spotifysta: Lisätiedot, kuvat ja yhteydenotot: press-fi@spotify.com

Spotify

Spotify on palkittu digitaalisen musiikin palvelu, jonka kautta voi kuunnella yli 30 miljoonaa kappaletta. Spotifyn unelmana on tuoda kaikki maailman musiikki kaikkien saataville – nopeasti, ajasta ja paikasta riippumatta. Spotifyn avulla musiikin löytäminen, järjestäminen ja jakaminen ystävien kesken on entistä helpompaa. Spotify myös varmistaa, että artistit saavat ansaitsemansa tulon.

Spotify on tällä hetkellä saatavilla 58 maassa ja palvelulla on yli 75 miljoonaa aktiivista käyttäjää ja yli 20 miljoonaa maksavaa tilaajaa.

Spotify sai alkunsa Ruotsissa vuonna 2008. Sen jälkeen Spotify on jakanut yli 2 miljardia dollaria tekijänoikeuksien haltijoille. Spotify on tällä hetkellä toiseksi suurin digitaalisen musiikin tulonlähde levy-yhtiöille Euroopassa ja maailmanlaajuisesti suurin ja menestynein musiikin suoratoistopalvelu. www.spotify.com

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose ja Miltton Sparks. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,5 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.