Specsavers ja Krista Siegfrids etsivät Suomen sähäkintä silmälasimallia

Elle Style Awards -gaalassa huipentuvaan kilpailuun haetaan osallistujia ympäri Suomen

Suomen sähäkimmän silmälasimallin etsintä on nyt käynnissä.  Specsavers sekä Suomen sähäkin silmälasimalli -kilpailun mentori Krista Siegfrids etsivät silmälasikasvoa, jossa yhdistyvät persoonallisuus, itsevarmuus sekä sähäkkä asenne. Silmälasimallikilpailun voittajaa odottavat upeat palkinnot: matka Pariisiin Krista Siegfridsin kanssa sekä hyväntekeväisyysmatka Tansaniaan. Kilpailuun voi ilmoittautua 21.5.–18.8.2014 välisenä aikana Specsavers Optikko Facebook -sivulla.

Osana kansainvälistä Specsavers Spectacle Wearer of the Year -kisakonseptia järjestettävä Suomen sähäkin silmälasimalli -kilpailu on maailman ensimmäinen silmälasimallikilpailu, joka rohkaisee ihmisiä korostamaan tyyliään ja persoonallisuuttaan silmälasien avulla. Kilpailun keulakuvana nähdään Suomen valovoimaisimpiin tähtiin lukeutuva laulaja ja lauluntekijä Krista Siegfrids. Säteilevä ja persoonallinen Krista toimii kilpailijoiden mentorina läpi kisaprosessin aina Elle Style Awards -gaalassa järjestettävään finaaliin saakka.

- Odotan innolla minkälaista mahtavaa porukkaa kilpailuun osallistuu! Asenne ratkaisee ja toivon, että kisaan hakee paljon erilaisia tyyppejä. Mahtavaa olla mukana tsemppaamassa kilpailijoita – tästä tulee hauska kisa, kuvailee niin kotimaisilla kuin kansainvälisilläkin esiintymislavoilla kiertänyt Siegfrids.

Suomen sähäkin silmälasimalli valitaan seitsemättä kertaa

Seitsemättä kertaa järjestettävän Suomen sähäkin silmälasimalli -kilpailun voittajaa odottaa upeat palkinnot. Voittaja matkustaa yhdessä Krista Siegfridsin kanssa Pariisiin, jossa he vierailevat Elle-lehden toimituksessa. Suomen sähäkin silmälasimalli pääsee myös hyväntekeväisyysmatkalle Tansaniaan Specsaversin ja Vision For All -yhdistyksen silmälasilähettiläänä. Lisäksi voittajasta kuvataan aukeaman juttu Suomen Elle-lehteen.

- Kisa on avoin kaikille – ulkonäkö ei ole tärkeintä, vaan tässä kilpailussa haemme sähäkkiä ja sosiaalisia persoonallisuuksia. Palkinnot ovat tänä vuonna huikeat, sillä voittaja pääsee sekä Pariisiin että silmälasilähettilääksi Tansaniaan. Viime vuoden voittaja Teresa Frost kertoi hyväntekeväisyysmatkan tehneen häneen lähtemättömän vaikutuksen, Specsaversin viestintäjohtaja Irene Hernberg kertoo.

Suomen sähäkin silmälasimalli 2014 -kisan finaali käydään Elle Style Awards -gaalassa Helsingissä 15.10.2014.

Sinustako Suomen sähäkin silmälasimalli 2014?

Kilpailu on avoin kaikille yli 18-vuotiaille miehille ja naisille, jotka tuntevat olonsa upeaksi pokat päässään. Silmälasit ovat asuste, ja kilpailuun rohkaistaankin hakemaan, vaikka ei olisikaan aktiivinen lasien käyttäjä – riittää, että silmälaseilla säväyttäminen kiinnostaa!

Kilpailuun voi ilmoittautua 21.5.–18.8.2014 välisenä aikana Specsavers Optikko Facebook -sivulla osoitteessa facebook.com/SpecsaversOptikko tai http://j.mp/TaiC1F sekä kaikissa Suomen Specsavers Optikko -liikkeissä. Specsavers Optikko Facebook -sivulta löydät myös kilpailun mentorin terveiset kisaajille sekä Osiris ja Bruuns Bazaar -merkkien silmälaseista kootun Selected by Krista -silmälasimalliston. Kisan uusimpia käänteitä voit seurata Facebook-sivulla sekä Instagramissa osoitteessa http://instagram.com/specsaversfinland. Kilpailuun liittyvää kuvamateriaalia löydät käyttämällä tageja #specsaversfinland sekä #sähäkinsilmälasimalli.

Viestintäjohtaja Irene Hernberg, Specsavers Finland, 040 662 5866, irene.hernberg@specsavers.com

Viestinnän suunnittelija Soila Lehkonen, Viestintätoimisto Miltton, 040 382 0170, soila.lehkonen@miltton.fi

Kuvapyynnöt:

Specsavers Optical Group on maailman suurin yksityinen optisen alan yhtymä, jolla on yli 1 400 optikkoliikettä Iso-Britanniassa, Irlannissa, Alankomaissa, Espanjassa, Australiassa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa ja Uudessa-Seelannissa. Yhtymän kokonaisliikevaihto oli vuonna 2013 1,8 miljardia euroa. Optikot Doug ja Mary Perkins perustivat Specsaversin vuonna 1984, ja se on edelleen perheyritys. Suomessa Specsavers aloitti heinäkuussa 2007, ja ketjun liikeverkosto kattaa koko maan.