Spotify ja Headspace lyöttäytyvät yhteen kannustaakseen meditoimiseen ja mindfulnessiin

Meditointimusiikin ystäviä hemmotellaan tänään Spotifyn ilmoittaessa aloittavansa yhteistyön Headspace-palvelun kanssa. Headspace on digitaalinen terveyttä ja onnellisuutta edistävä palvelualusta, joka avustaa käyttäjäänsä mediointisessioissa ja mindfulness-harjoituksissa.

Tästä päivästä lähtien Suomessa, Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa voi tilata Spotifyn ja Headspacen yhteiseen kuukausihintaan 14,99 €. Yhteishinta on tarjolla myöhemmin myös muilla markkinoinnilla alkaen Isosta-Britanniasta ja Alankomaista.

Molempien palveluiden tileille voi kirjautua kätevästi yksillä tunnuksilla. Spotify-tilin jo omistava voi myös päivittää tilinsä osoitteessa www.spotify.com/headspace saadakseen molemmat palvelut käyttöönsä Spotify-käyttäjätunnuksella.

Headspace on auttanut yli kymmentä miljoonaa ihmistä treenaamaan ajatteluaan ja saavuttamaan sitä kautta terveemmän ja onnellisemman elämän. Spotify-käyttäjät taas ovat luoneet yli 22 miljoonaa rauhoittavaa, keskittymistä tukevaa soittolistaa. Headspace ja Spotifyn Premium-tili mahdollistavat näin yhdessä täydellisen inspiroivan meditointisession.

Alex Norström, Spotifyn Chief Premium Business Officer, kertoo: "Olemme innoissamme voidessamme tarjota käyttäjillemme jotain sellaista, josta tiedämme heidän pitävän. Maailman johtavan meditaatiopalvelun kanssa tekemämme yhteistyön ansiosta yhdistämme uudella tavalla huippuluokan palveluita tuoden maailmaan lisää musiikkia, terveyttä ja onnellisuutta.”

“Mindfulness perustuu kykyyn olla läsnä tässä ja nyt. Hetkessä elämisen onnistuessa myös musiikki tuottaa suurempaa nautintoa,” kertoo Headspacen perustaja Andy Puddicombe. ”Rauhoittumiseen, rentoutumiseen, opiskeluun ja treenaamiseen liittyvillä soittolistoillaan Spotify Premium täydentää loistavasti Headspacen tarjoamaa tukea sille, miten saavuttaa terveempi ja onnellisempi elämä. Olemme innoissamme voidessamme tarjota käyttäjillemme molemmat palvelut yksinkertaisella ja kätevällä tavalla.”

Lisätietoja: www.spotify.com/headspace .

Spotify

Spotify on palkittu digitaalisen musiikin palvelu, jonka kautta voi kuunnella yli 30 miljoonaa kappaletta. Spotifyn unelmana on tuoda kaikki maailman musiikki kaikkien saataville – nopeasti, ajasta ja paikasta riippumatta. Spotifyn avulla musiikin löytäminen, järjestäminen ja jakaminen ystävien kesken on entistä helpompaa. Spotify myös varmistaa, että artistit saavat ansaitsemansa tulon. Spotify on tällä hetkellä saatavilla 58 maassa ja palvelulla on yli 100 miljoonaa aktiivista käyttäjää ja yli 40 miljoonaa maksavaa tilaajaa. Spotify sai alkunsa Ruotsissa vuonna 2008. Sen jälkeen Spotify on jakanut yli 2 miljardia dollaria tekijänoikeuksien haltijoille. Spotify on tällä hetkellä toiseksi suurin digitaalisen musiikin tulonlähde levy-yhtiöille Euroopassa ja maailmanlaajuisesti suurin ja menestynein musiikin suoratoistopalvelu. www.spotify.com

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose ja Miltton Sparks. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,5 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.