Spotify ja Netflix vievät Stranger Things -fanit mukaansatempaavaan seikkailuun ylösalaiseen maailmaan

Oletko valmis matkaamaan takaisin Hawkinsiin Indianaan Stranger Thingsin toisella kaudella?

Tänään 26.10. Spotify ja Netflix juhlistavat suureksi ilmiöksi noussutta sarjaa, joka jatkuu uusilla jaksoilla huomenna perjantaina 27.10.

Spotify on luonut hittisarjan faneille interaktiivisen musiikkikokemuksen, jossa he voivat selvittää, minkä Stranger Things -hahmon kanssa on eniten yhteistä Spotify-kuunteluhistorian ja musiikkimieltymysten perusteella.

Kootakseen hahmojen omat soittolistat Spotify ja Netflix ovat luoneet musiikilliset profiilit sarjan 13:lle päähahmoista. Näihin profiileihin Spotify vertaa käyttäjän omia musiikkimieltymyksiä löytääkseen sopivimman hahmon. Kun jaat Stranger Things -soittolistan muiden käyttäjien kanssa tai sosiaalisessa mediassa, pääset kurkistamaan ylösalaiseen maailmaan.

Kuunteletko 80-luvun kauhuklassikoita ripustellessasi halloween-koristeita ja lamppuja ympäri asuntoasi kuten Joyce? Aloitatko päiväsi mehevillä aamiaisrytmeillä kuten Eleven? Kohtaako musiikkimieltymyksesi täydellisesti Demomorganin kanssa?

Selvitä kohtaako musiikkimakusi Elevenin, Dustinin tai muun Stranger things -hahmon kanssa osoitteessa spotify-strangerthings.com. Kaikki hahmojen soittolistat ovat jaettavissa Facebookin, Twitterin tai Tumblrin kautta.

Spotify on palkittu digitaalisen musiikin palvelu, jonka kautta voi kuunnella yli 30 miljoonaa kappaletta. Spotifyn unelmana on tuoda kaikki maailman musiikki kaikkien saataville – nopeasti, ajasta ja paikasta riippumatta. Spotifyn avulla musiikin löytäminen, järjestäminen ja jakaminen ystävien kesken on entistä helpompaa. Spotify myös varmistaa, että artistit saavat ansaitsemansa tulon. Spotify on tällä hetkellä saatavilla 61 maassa ja palvelulla on yli 140 miljoonaa aktiivista käyttäjää ja yli 60 miljoonaa maksavaa tilaajaa. Spotify sai alkunsa Ruotsissa vuonna 2008. Sen jälkeen Spotify on jakanut yli 5 miljardia dollaria tekijänoikeuksien haltijoille. Spotify on tällä hetkellä toiseksi suurin digitaalisen musiikin tulonlähde levy-yhtiöille Euroopassa ja maailmanlaajuisesti suurin ja menestynein musiikin suoratoistopalvelu. www.spotify.com

Lisätietoja Spotifysta: Lisätiedot, kuvat ja yhteydenotot: press-fi@spotify.com

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.