Spotifyn uusi Concerts-toiminto pitää huolen, ettet missaa suosikkiartistiesi konsertteja

Kävisitkö mieluusti katsomassa lempibändiesi konsertteja, mutta et tiedä milloin ja missä he soittavat? Mietitkö usein perjantai-iltaisin, kuinka mukavaa olisi kuunnella livemusiikkia, mutta et tiedä minne mennä? Spotifylta löytyy ratkaisu näihin ongelmiin.

Spotifyn uusi Concerts -toiminto ilmoittaa, kun lempiartistisi ovat tulossa keikkailemaan lähellesi. Toiminto auttaa myös artisteja levittämään tietoa tulevista keikoista entistä tehokkaammin. Toiminto löytyy Spotifysta Browse-toiminnon alta nimellä Concerts. Toiminto luo personoidun listan siitä, mitä keikkoja on tulossa käyttäjän lähialueelle.

Uusi toiminto muistuttaa Discover Weekly -toimintoa: suositellut konsertit muodostetaan käyttäjän kuunteluhistorian perusteella. Konserttilista muodostuu näin ollen sekä suosikkiartistien keikoista että käyttäjää potentiaalisesti kiinnostavien artistien keikoista. Konserttisuositukset kehittyvät käyttäjän kuuntelutottumusten mukana.

Ulkomaanmatkoilla voi nyt tutustua paikalliseen konserttitarjontaan painamalla sovelluksesta “Change Location”. Songkick-palvelun kanssa tehtävä yhteistyö mahdollistaa tehokkaan artistien keikkapäivien kartoittamisen ympäri maailmaa, ja sen, että konserttiin pystyy varaamaan liput muutamalla klikkauksella.

Concerts -toiminto saapuu iPhone- ja Android-puhelimiin tänään.

Lisätietoja saat täältä tai ottamalla yhteyttä press-fi@ spotify.com .

Lisätietoja Spotifysta: Lisätiedot, kuvat ja yhteydenotot: press-fi@spotify.com

Spotify

Spotify on palkittu digitaalisen musiikin palvelu, jonka kautta voi kuunnella yli 30 miljoonaa kappaletta. Spotifyn unelmana on tuoda kaikki maailman musiikki kaikkien saataville – nopeasti, ajasta ja paikasta riippumatta. Spotifyn avulla musiikin löytäminen, järjestäminen ja jakaminen ystävien kesken on entistä helpompaa. Spotify myös varmistaa, että artistit saavat ansaitsemansa tulon.

Spotify on tällä hetkellä saatavilla 58 maassa ja palvelulla on yli 75 miljoonaa aktiivista käyttäjää ja yli 20 miljoonaa maksavaa tilaajaa.

Spotify sai alkunsa Ruotsissa vuonna 2008. Sen jälkeen Spotify on jakanut yli 2 miljardia dollaria tekijänoikeuksien haltijoille. Spotify on tällä hetkellä toiseksi suurin digitaalisen musiikin tulonlähde levy-yhtiöille Euroopassa ja maailmanlaajuisesti suurin ja menestynein musiikin suoratoistopalvelu. www.spotify.com

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose ja Miltton Sparks. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,5 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.