Spotifyn uusi Release Radar: tuoreimmat julkaisut personoiduksi soittolistaksi

Kaikki suosikkiartistien uusimmat julkaisut löytyvät nyt yhdeltä soittolistalta

Menikö suosikkiartistisi uusin sinkkulohkaisu ohi? Ei hätää – Spotify on ratkaissut tämän uudella räätälöidyllä Release Radar -soittolistalla. Tänään julkaistava Release Radar kokoaa viikoittain käyttäjän suosikkiartistien uusimmat julkaisut yhteen soittolistaan. Näin kaikki uusimmat lempikappaleet löytää kätevästi ilman aktiivista etsintää.

Joka perjantai päivittyvä Release Radar tarjoaa kahden tunnin edestä uusimpia julkaisuja käyttäjän seuraamilta artisteilta ja niiltä artisteilta, joita tämä kuuntelee useimmin. Soittolistoja maustaa myös käyttäjän kuuntelemiin artisteihin perustuvat uudet löydöt.

Release Radar on täydellinen lisä New Music Fridayhin, joka yhdistää käyttäjän uusien kuumien nimien kanssa. Release Radar -listan löytää pian New Releases for You -listan alta Discover-toiminnosta mobiili- tai Desktop-sovelluksessa.

“Uutta musiikkia julkaistaan valtava määrä joka viikko, ja saattaa olla vaikeaa pysyä tahdissa mukana”, kertoo Matt Ogle, Senior Product Owner Spotifylta. ”Release Radarin avulla halusimme luoda käyttäjillemme yksinkertaisimman tavan löytää heille relevanteimpia uusia julkaisuja yhdellä soittolistalla.”

Musiikkimaun kehittyessä kehittyy myös Release Radar. Mitä enemmän käyttäjä musiikkia kuuntelee, sitä osuvampi lista on. Soittolistaan pääsee käsiksi kaikilla laitteilla ja sitä voi kuunnella myös offline-tilassa. Listan voi myls jakaa ystäville.

Kiitos Release Radarin, suosikkiartistien uusimmat hitit eivät enää mene ohi korvien!

Lisätietoja Spotifysta: Lisätiedot, kuvat ja yhteydenotot: press-fi@spotify.com

Spotify

Spotify on palkittu digitaalisen musiikin palvelu, jonka kautta voi kuunnella yli 30 miljoonaa kappaletta. Spotifyn unelmana on tuoda kaikki maailman musiikki kaikkien saataville – nopeasti, ajasta ja paikasta riippumatta. Spotifyn avulla musiikin löytäminen, järjestäminen ja jakaminen ystävien kesken on entistä helpompaa. Spotify myös varmistaa, että artistit saavat ansaitsemansa tulon. Spotify on tällä hetkellä saatavilla 58 maassa ja palvelulla on yli 100 miljoonaa aktiivista käyttäjää ja yli 30 miljoonaa maksavaa tilaajaa. Spotify sai alkunsa Ruotsissa vuonna 2008. Sen jälkeen Spotify on jakanut yli 2 miljardia dollaria tekijänoikeuksien haltijoille. Spotify on tällä hetkellä toiseksi suurin digitaalisen musiikin tulonlähde levy-yhtiöille Euroopassa ja maailmanlaajuisesti suurin ja menestynein musiikin suoratoistopalvelu. www.spotify.com