Suklaisia herkkuja sekä silmille että suille!

Karl Fazer Cafén kondiittorimestari Eero Paulamäki sijoittui huikeilla kisatöillään World Chocolate Masters -kilpailun kovatasoisessa Pohjoismaiden karsinnassa toiseksi!

Tervetuloa juhlistamaan ja ihastelemaan Paulamäen kisaluomuksia Kluuvikadun Karl Fazer Café -kahvilaan torstaina 19.3. klo 9.00–10.30. Aamu käynnistyy herkullisella aamiaistarjoilulla, jonka jälkeen suklaamestari esittelee kisoihin valmistamiaan luonnon ja neljän vuodenajan inspiroimia suklaateoksia. Aamiaisen jälkeen pääset myös maustamaan oman ”suklaahodarisi”, eli kisassa lanseeratun dogclairin!

Tervetuloa nauttimaan Fazerin uuden sukupolven suklaaosaamisesta!

Pyydämme ilmoittautumisia 17.3. mennessä osoitteeseen fazer@miltton.fi.

Fazer

Ilmoittautumiset ja yhteydenotot: fazer@miltton.fi tai 044 711 4968

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose ja Miltton Sparks. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,5 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.