Suklaisia herkkuja sekä silmille että suille!

Karl Fazer Cafén kondiittorimestari Eero Paulamäki sijoittui huikeilla kisatöillään World Chocolate Masters -kilpailun kovatasoisessa Pohjoismaiden karsinnassa toiseksi!

Tervetuloa juhlistamaan ja ihastelemaan Paulamäen kisaluomuksia Kluuvikadun Karl Fazer Café -kahvilaan torstaina 19.3. klo 9.00–10.30. Aamu käynnistyy herkullisella aamiaistarjoilulla, jonka jälkeen suklaamestari esittelee kisoihin valmistamiaan luonnon ja neljän vuodenajan inspiroimia suklaateoksia. Aamiaisen jälkeen pääset myös maustamaan oman ”suklaahodarisi”, eli kisassa lanseeratun dogclairin!

Tervetuloa nauttimaan Fazerin uuden sukupolven suklaaosaamisesta!

Pyydämme ilmoittautumisia 17.3. mennessä osoitteeseen fazer@miltton.fi.

Fazer

Ilmoittautumiset ja yhteydenotot: fazer@miltton.fi tai 044 711 4968

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.