Suojele hiuksiasi seitsemältä ikääntymisen merkiltä uudella Pantene Pro-V Youth 7 -tuotesarjalla

Pantene vie ikääntyvien hiusten hoidon seuraavalle tasolle lanseeraamalla Pantene Pro-V Youth Protect 7 -tuotesarjan. Sarja tarjoaa jatkoa tammikuussa kauppoihin tulleelle Expert Collection Age Defy -tuoteperheelle, ja se on suunniteltu ennaltaehkäisemään hiusten ikääntymisprosessia seitsemällä eri tavalla. Sarjan tuotteita käyttämällä on mahdollista saavuttaa vahvat ja nuorekkaat hiukset, jotka eivät vaadi jatkuvaa leikkaamista.

Monet naiset eivät ole tietoisia ikääntymisen aiheuttamista muutoksista hiusten kuntoon. Ikääntyminen ei ainoastaan aiheuta harmaita hiuksia, vaan geneettiset ja ulkoiset tekijät vaikuttavat myös hiusten kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Tiedemiehet Pantene Pro-V:llä ovat suorittaneet toistaiseksi laajimman tutkimuksensa tuottaakseen hiustuotesarjan, joka ehkäisee hiusten ensimmäisiä vanhenemisen merkkejä.

-       Jos haluaa hiusten olevan hyväkuntoiset yli 40-vuotiaana, on kiinnitettävä huomiota oikeanlaisiin tuotteisiin jo täytettyään kolmekymmentä, kertoo Dr Steven Shiel, Scientific Director, P&G Beauty&Grooming.

Uusi Pantene Pro-V Youth Protect 7 -tuoteperhe koostuu neljästä tuotteesta. Sarjaan kuuluu shampoo, hoitoaine, tehohoito sekä Fibro Reinforcing -suihke, joka antaa hiuksille lisäannoksen B7-vitamiinia. Sarja on luotu käyttäen alan uusinta tekniikkaa, joka on erityisesti suunniteltu parantamaan hiusten vastustuskykyä ulkoisia rasitteita, kuten harjausta ja lämpökäsittelyä, vastaan. Kun hiuksiin kohdistuu vähemmän rasitusta, ne eivät vahingoitu yhtä helposti eikä kaksihaaraisia pääse muodostumaan – näin hiukset on mahdollista säilyttää pitkinä pidempään.

Uusi Youth Protect 7 -sarja mahdollistaa nuorekkaat ja hyvinvoivat hiukset seitsemällä eri tavalla:

1. Antaa tuuheutta
  2. Tuo hiuksille kiiltoa
  3. Pehmentää pörröiset ja hallitsemattomat harmaat hiukset
  4. Kosteuttaa
  5. Korjaa vahingoittuneita hiuksia
  6. Suojaa kaksihaaraisilta
  7. Vahvistaa hiuksia ja ehkäisee hiustenlähtöä sekä katkeilua

Pantene Pro-V Youth Protect 7 -sarjan tuotteet ovat saatavilla useimmista päivittäistavarakaupoista huhtikuusta 2014 lähtien. Shampoo ja hoitoaine maksavat 2,99 euroa, tehohoito 3,19 euroa ja Fibro-Reinforcing -suihke 5,50 euroa.

(Tarkemmat tuotekuvaukset ladattavissa liittenä olevana pdf-tiedostona.)

Tuotekuvat ja -näytteet:                                                  Lisätietoja:

Katri Laakso                                                                     Sigrid Barnekow

Miltton                                                                             P&G Beauty&Grooming

+358 50 363 3146                                                             +46 735 54 24 81

katri.laakso@miltton.fi                                                       barnekow.s@pg.com

P&G Beauty

P&G Beauty making beauty dreams real. P&G on johtava kansainvälinen kauneudenhoitoon erikoistunut yritys. Sillä on yli 100 tuotemerkkiä, joita myydään 127 maassa. P&G Beauty tarjoaa luotettuja tuotemerkkejä vastaamaan kuluttajien tarpeisiin, mm.Pantene®, Olay®, Head and Shoulders®, Wella®, Max Factor®, Sassoon Professional®, Wellaflex®, Sebastian Professional®, Koleston®, Venus®, Gillette®, SK-II®, Wella Professionals® sekä Hugo®-, Boss®- ja Lacoste®-tuoksut. Lue tuoreita uutisia ja kiinnostavaa tietoa P&G:stä ja sen tuotemerkeistä sivustolla http://www.fi.pg.com.