Suomen sähäkin silmälasimalli -kilpailun loppukiri on käynnissä

Kilpailun pääpalkintona on matka Pariisiin Elle-lehden päätoimittajan sekä kilpailun mentorin kanssa

Suomen sähäkintä silmälasimallia etsitään vielä vajaan viikon verran! Kilpailun loppukiri on käynnistynyt – viimeinen osallistumispäivä on 24.8.2014. Specsavers ja Suomen sähäkin silmälasimalli -kilpailun mentori Krista Siegfrids etsivät silmälasikasvoa, jossa yhdistyvät persoonallisuus, itsevarmuus sekä sähäkkä asenne. Silmälasimallikilpailun voittajaa odottavat upeat palkinnot: matka Pariisiin Krista Siegfridsin kanssa ja tutustuminen muotimaailman keskukseen yhdessä Elle-lehden päätoimittajan, Taru Marjamaan, kanssa sekä hyväntekeväisyysmatka Tansaniaan. Kilpailuun voi ilmoittautua 18.8.2014 mennessä Specsavers Optikko Facebook -sivulla.

Osana kansainvälistä Specsavers Spectacle Wearer of the Year -kisakonseptia järjestettävä Suomen sähäkin silmälasimalli -kilpailu on maailman ensimmäinen silmälasimallikilpailu, joka rohkaisee ihmisiä korostamaan tyyliään ja persoonallisuuttaan silmälasien avulla. Kilpailun keulakuvana nähdään Suomen valovoimaisimpiin tähtiin lukeutuva laulaja ja lauluntekijä Krista Siegfrids. Säteilevä ja persoonallinen Krista toimii kilpailijoiden mentorina läpi kisaprosessin aina Elle Style Awards -gaalassa järjestettävään finaaliin saakka.

Kilpailuun on osallistunut paljon erilaisia tyyppejä – jännittävää nähdä ketkä selviytyvät finaaliin! Kilpailijoiden kuvista paistaa läpi persoonallisuus, ja se onkin tärkeintä tässä kisassa. Kuka tahansa voi voittaa, kuvailee Siegfrids.

Suomen sähäkin silmälasimalli voittaa upeita palkintoja

Seitsemättä kertaa järjestettävän Suomen sähäkin silmälasimalli -kilpailun voittajaa odottaa upeat palkinnot. Voittaja pääsee tutustumaan Pariisiin yhdessä Elle-lehden päätoimittajan, Taru Marjamaan, sekä kilpailun mentorin, Krista Siegfridsin, kanssa. Lisäksi kisan voittaja lähtee hyväntekeväisyysmatkalle Tansaniaan Specsaversin ja Vision For All -yhdistyksen silmälasilähettiläänä.

Suomen sähäkin silmälasimalli 2014 -kisan finaali käydään Elle Style Awards -gaalassa Helsingissä 15.10.2014.

Sinustako Suomen sähäkin silmälasimalli 2014?

Kilpailu on avoin kaikille yli 18-vuotiaille miehille ja naisille, jotka tuntevat olonsa upeaksi pokat päässään.  Silmälasit ovat asuste ja kilpailuun rohkaistaankin hakemaan, vaikka ei olisikaan aktiivinen lasien käyttäjä – riittää, että silmälaseilla säväyttäminen kiinnostaa!

Kilpailuun voi ilmoittautua 18.8.2014 saakka Specsavers Optikko Facebook -sivulla osoitteessa facebook.com/SpecsaversOptikko tai http://j.mp/TaiC1F sekä kaikissa Suomen Specsavers Optikko -liikkeissä. Specsavers Optikko Facebook -sivulta löydät myös kilpailun mentorin terveiset kisaajille sekä Osiris ja Bruuns Bazaar -merkkien silmälaseista kootun Selected by Krista -silmälasimalliston.

Kisan uusimpia käänteitä voit seurata Facebook-sivulla sekä Instagramissa osoitteessa http://instagram.com/specsaversfinland. Kilpailuun liittyvää kuvamateriaalia löydät käyttämällä tageja #specsaversfinland sekä #sähäkinsilmälasimalli.

Viestintäjohtaja Irene Hernberg, Specsavers Finland, 040 662 5866, irene.hernberg@specsavers.com

Viestinnän suunnittelija Soila Lehkonen, Viestintätoimisto Miltton, 040 382 0170, soila.lehkonen@miltton.fi

Kuvapyynnöt:

Specsavers Optical Group on maailman suurin yksityinen optisen alan yhtymä, jolla on yli 1 400 optikkoliikettä Iso-Britanniassa, Irlannissa, Alankomaissa, Espanjassa, Australiassa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Suomessa ja Uudessa-Seelannissa. Yhtymän kokonaisliikevaihto oli vuonna 2013 1,8 miljardia euroa. Optikot Doug ja Mary Perkins perustivat Specsaversin vuonna 1984, ja se on edelleen perheyritys. Suomessa Specsavers aloitti heinäkuussa 2007, ja ketjun liikeverkosto kattaa koko maan.

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.