Suomen suurin sateenkaarilippu ripustetaan kauppakeskus Forumin Lasikulmaan Pride-tapahtuman kunniaksi

Suomen suurin Pride-tapahtuma ja Euroopan suurin GLBT-urheilukilpailu EuroGames saapuvat Helsinkiin koko viikoksi juhannuksen jälkeen. Helsingissä sijaitseva kattobaari GLounge Skybar&Club juhlii ja liputtaa tapahtumia kahden viikon ajan ylpeästi Suomen taatusti suurimmalla sateenkaarilipulla.

GLounge on tuorein Helsingin harvoista näköalabaareista. Baarin sijainti Forumin kauppakeskuksen katolla 8. ja 9. kerroksessa on uniikki: ikkunoista avautuu panoraamanäkymät Helsingin ylle, ja kaupungin kaikki maamerkit ovat suoraan silmien edessä. Vaikka baarin perusta on hetero-friendlyssä gay-kulttuurissa, asiakaskunta on laaja: kaikki avarakatseiset ja monimuotoisuutta tasavertaisesti kunnioittavat ihmiset ovat tervetulleita nauttimaan kattobaarin tunnelmasta, kuohuvasta ja tapaksista.

Juhannuksen jälkeen Suomessa juhlitaan vuosittaista Helsinki Pride -tapahtumaa viikon ajan 27.6.-3.7.2016. GLounge Skybar&Club juhlistaa tapahtumia näyttävästi muun muassa nostamalla Suomen suurimman sateenkaarilipun Helsingin keskustan keskeisimmälle mainospaikalle kauppakeskus Forumin lasikulmaan 27.6., jossa se komeilee kokonaiset kaksi viikkoa.

Pride-viikko näkyy baarin toiminnassa myös erilaisten tapahtumien ja teemailtojen muodossa. Viikon jokaisena yönä jatkuvien bileiden lisäksi maanantaina GLoungessa esiintyy dragtaiteilija Pola Ivanka, ja keskiviikkoiltana päästään Drag Bingon pariin. Päivisin terassina toimiva 9. kerros muuttuu iltayöstä DJn avulla klubiksi. Tarjolla on aivan ainutlaatuinen bailupaikka kattojen yllä Helsingin yöttömässä yössä. Kokonaan lasitettu terassi tarjoaa paikan nauttia auringosta koko päivän tai kippistellä suojassa sadesäältä.

GLounge Skybar&Club sijaitsee osoitteessa Simonkatu 8. Baariin kuljetaan astumalla porttikongista sisään ja nousemalla suoraan hisseillä 8. kerrokseen. Baari on auki joka päivä kello 14:stä aamuyöhön kello 04:ään.

Lisätietoja: Janne Laitinen, toimitusjohtaja, p. 040 555 1501, janne.laitinen@glounge.fi

GLounge Skybar&Club

Forum Shopping Center