Syksyn bussiaikataulut Matkahuollosta

Koulujen alkamisen myötä bussiliikenteen aikataulut muuttuvat. Syksyn aikatauluihin siirrytään porrastetusti 10. elokuuta alkaen. Tiedot uusista aikatauluista löytyvät nopeimmin Matkahuollon internetsivujen aikatauluhausta ja palvelunumerosta.

Bussiliikenne siirtyy syksyn aikatauluihin paikkakuntakohtaisesti pääsääntöisesti 10–17. elokuuta. Muutoksen myötä liikennöitävien vuorojen määrä lisääntyy, kun muun muassa koululaisvuorot palaavat kesän jälkeen liikenteeseen. Kaikki aikataulutiedot löytyvät Matkahuollon valtakunnallisesta aikatauluhausta verkosta osoitteesta matkahuolto.fi. Aikataulutiedot voi tarkistaa myös puhelimitse palvelunumerosta 0200 4000, jossa palvellaan henkilökohtaisesti vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä. Puhelun hinta on 1,99 €/min + pvm. Lisäksi pikavuorojen aikatauluja voi katsoa lisäksi YLE:n teksti-tv:n sivulta 440.

Matkahuollosta voit myös hankkia edulliset kausi- ja sarjaliput työ- ja opiskelumatkoihin. Monipuolisista lippuvaihtoehdoista löytyy sopiva erilaisiin matkustustarpeisiin. Lisätiedot lippuvaihtoehdoista osoitteesta matkahuolto.fi. Tutustu Matkahuollon palveluihin myös Facebookissa http://www.facebook.com/matkahuolto ja Twitterissä http://twitter.com/matkahuolto sekä Matkahuollon Kahvila -blogissa osoitteessa http://kahvila.matkahuolto.fi.

Jukka Ylitalo, liiketoimintapäällikkö, Oy Matkahuolto Ab, puh 040 764 4386, jukka.ylitalo@matkahuolto.fi

Oy Matkahuolto Ab on suomalainen bussiliikenteen palvelu- ja markkinointiyritys, jonka pääliiketoiminta-alat ovat Matka- ja Pakettipalvelut. Matkapalvelut ylläpitää ja kehittää julkisen joukkoliikenteen matkustuspalveluja, muun muassa valtakunnallisia aikataulu- ja matkakorttijärjestelmiä. Pakettipalvelut ylläpitää ja kehittää bussiliikenteeseen perustuvaa paketinkuljetusjärjestelmää, jonka kautta paketteja voi lähettää ympäri Suomen sekä yhteistyökumppanuuksien ansiosta ympäri maailmaa. Yhdessä yhteistyökumppaneiden kanssa Matkahuollon palveluverkosto kattaa 2 000 palvelupistettä ympäri Suomen. www.matkahuolto.fi

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.