Täydellinen lahja kotikokille:

Tehokas lihamylly tuoreen jauhelihan tai makkaran valmistuksesta pitävälle

Suomalaisten kiinnostus ruuanlaittoa ja ruokaa kohtaan on kasvanut entisestään. Lisäksi kiinnitämme aiempaa enemmän huomiota ateriamme raaka-aineisiin. Tämän vuoksi monet klassiset kodinkoneet tekevät paluuta suomalaisiin perheisiin.

”Monille tulee lihamyllyistä mieleen vanhan ajan kotitaloudet, mutta niiden suosio on lähtenyt Suomessa uuteen nousuun”, sanoo Peter Wallentin, Braunin Pohjoismaiden PR-päällikkö. ”Uskon, että kehitys johtuu kuluttajien lisääntyneestä hintatietoisuudesta ja lihatuotteiden hinnan noususta. Ihmiset haluavat lisäksi olla täysin varmoja nauttimansa jauhelihan ja kalan tuoreudesta. Itse tehdyssä liha- tai kalamurekkeessa ja makkarassa on tietenkin myös täysin oma viehätysvoimansa.”

Braun G1500 on erittäin tehokas ja hintansa arvoinen lihamylly kotikäyttöön. Myllyllä voi jauhaa esimerkiksi lihaa, kalaa ja vihanneksia. Tehoa myllyssä on 1500 wattia, mikä mahdollistaa jopa suurienkin määrien valmistamisen nopeasti ja helposti. Braun G1500 -lihamyllyyn kuuluu kolme erilaista ruostumattomasta teräksestä valmistettua levyä: 3 mm, 4,4 mm ja 8 mm. Lisäksi tuotteen mukana tulee makkaratorvi makkaran täyttöä varten. Tuotteen hintasuositus on 119 euroa.

Lisätietoja Braunista: Peter Wallentin, PR-päällikkö, Braun Pohjoismaat, +46 8 5352 84 56, wallentin.p@pg.com

Lisätietoja ja kuvia tuotteista:  Eveliina Nieminen, Miltton, +358 45 657 9607, eveliina.nieminen@miltton.fi

Procter & Gamble

Yli neljä miljardia kertaa päivässä käyttävät ihmiset ympäri maailman Procter & Gamblen tuotteita arjessaan. Yrityksellä on laaja kuluttajatuotevalikoima. Pohjoismaissa markkinoindaan mm. seuraavia merkkejä: Pampers, Always, Alldays, Yes, Ariel, Aussie Head & Shoulders, Wella, Vicks, Pringles, Gillette, Oral-B, Duracell ja Braun. Yrityksellä on 127 000 työntekijää, jotka työskentelevät yli 80 maassa. Lisää tietoa löydät osoiteesta www.se.pg.com.

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.