Telavox Flow Free - täysin ilmainen puhelinpalvelu yrityskäyttöön tulee nyt Suomeen

Suomeen rantautuvan ilmaisen Flow Free -puhelinpalvelun ansiosta yrittäjien ei tarvitse enää käyttää henkilökohtaista puhelinnumeroaan yrityksen asioiden hoitamiseen. Palvelun kehittänyt ruotsalaisyritys Telavox tarjoaa ilmaisen yritysnumeron sekä monipuolisen puhelinpalvelun kaikille start up -yrityksille ja pienyrittäjille, jotka haluavat pyörittää yritystään ammattimaisesti alusta alkaen.

Maksuton Flow Free -palvelu tarjoaa ratkaisun pienten ja toimintaansa käynnistävien yritysten puhelinpalvelutarpeisiin. Pienyrittäjille ja start up -yrityksille suunnatun palvelun avulla yritykset saavat käyttöönsä ilmaisen yritysnumeron, puhelinvaihteen, puhelinneuvottelumahdollisuuden sekä yrityksen sisäiseen kommunikointiin käytettävän chat-toiminnon. Yrityksen verkkosivuille voi myös asentaa yhteydenottoa helpottavan widget-toiminnon ja yrityksen puheluliikennettä voi ohjata ja seurata applikaation kautta. Palvelu kytketään omaan puhelinnumeroon ja sen käyttö on myös täysin teleoperaattorista riippumatonta.

- Halusimme kehittää palvelun, jonka avulla toimintaansa vasta käynnistelevä yrityskin voisi toimia ammattimaisesti heti ensimmäisestä päivästä alkaen. Toivomme, että voimme Flow Free -palvelullamme tukea mahdollisimman monen yrityksen alkuvaiheita ja auttaa yrityksiä asiakassuhteiden rakentamisessa, Telavoxin kehityspäällikkö Henrik Thorvinger sanoo.

Ruotsalaisyritys Telavoxin Suomeen rantautunut Flow Free -palvelu on ollut aiemmin saatavilla Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Flow Freellä sekä Suomessakin ensi vuoden alusta alkaen saatavilla olevalla, laajemmilla ominaisuuksilla varustetulla Flow Premium -palvelulla on Pohjoismaissa yhteensä jo yli 250 000 käyttäjää.

10 miljoonan euron panostus pienyrittäjiin

Flow Free -palvelun kehittämiskustannukset ovat Telavoxille kolmen palvelukehitysvuoden aikana yli 10 miljoonan euron investointi. Kaikki kulut rahoitetaan yrityksen omasta kassasta. Telavoxin perustajille on ollut tärkeää kehittää palvelua nimenomaan yrityksen omin voimin eikä ulkoistaa palvelukehitystä, kuten nykyään usein toimitaan.

- Haluamme olla itse vastuussa käyttäjäkokemuksesta, Thorvinger kertoo. Flow Free’n käytettävyyttä verrataan sellaisiin palveluihin, joita asiakkaamme ovat tottuneet käyttämään vapaa-ajallaan. Tämän vuoksi haluamme taata käyttäjillemme ensiluokkaisen käyttäjäkokemuksen, hän jatkaa.

Maksuton Telavox Flow Free -applikaatio tarjoaa seuraavat ominaisuudet:

• Itse valittavan yrityspuhelinnumeron
  • Puhelinvaihteen, jonka avulla yrityksen numeroon tulevat soitot voidaan yhdistää valittuihin matkapuhelinnumeroihin, operaattorista riippumatta
  • Chat-mahdollisuuden yrityksen sisäiseen kommunikaatioon
  • Neuvottelupuhelumahdollisuuden
  • Mobiiliapplikaation, jossa voit määritellä, milloin olet tavoitettavissa yritysnumerostasi
  • Yrityksen omille verkkosivuille asennettavan Flow Widgetin, joka parantaa tavoitettavuutta

Tutustu ja lataa palvelu käyttöösi osoitteessa addflow.com

Monica Linderoth, Viestintä- ja markkinointipäällikkö, Telavox,
p. +46 72 0504 695, monica.linderoth@telavox.com

Median yhteydenotot:

Inker-Maaria Ketonen, Miltton
p. 050 337 7848, inker-maaria.ketonen@miltton.fi

Telavox on IT- ja telealan yritys, jonka yrityksille suunnatulla Flow-viestintäpalvelulla on jo yli 250 000 käyttäjää. Telavoxilla on 220 työntekijää ja se toimii 17 maassa. Yritys perustettiin vuonna 2003 ja se on yksi Ruotsin suurimmista yritysoperaattoreista.