Tervetuloa riemukkaaseen elokuvailtaan!

Viaplay kutsuu sinut lapsiystävälliseen elokuvailtaan torstaina 4.9.2014 klo 16.30 alkaen. Tule viettämään rentouttava ja hauska elokuvailta lapsesi, kummilapsesi tai kenties lapsenlapsesi kanssa. Tämä ilta sopii kaikenikäisille sillä Viaplay näyttää nyt ennakkoon suuren suosion saaneen animaatioelokuvan Frozen - Huurteinen Seikkailu. Elokuvan aikana on tarjolla monenlaisia suolaisia – ja makeita herkkuja.

Jätä kotiaskareet yhdeksi illaksi, ja tule nauttimaan mukavasta elokuvasta ja seurasta!

Aika: torstai 4.9 klo 16.30 – 19.00

R.S.V.P: 29.8. osoitteeseen katja.nyman@miltton.fi

Paikka: Miltton Showroom, Uudenmaankatu 4-6, 00120 Helsinki

Mikäli sinulla on kysyttävää, olethan ystävällisesti yhteydessä Katja Nymaniin

S-posti: katja.nyman@miltton.fi,

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.