The Winning Smile

Luistelutähti Laura Lepistöstä Oral-B:n suurlähettiläs

Oral-B on ryhtynyt yhteistyöhön luistelutähti Laura Lepistön kanssa ”The Winning Smile” -kampanjan merkeissä. Kampanja osoittaa, että oikealla asenteella jokainen voi saavuttaa voittajahymyn. Laura Lepistön taistelutahto ja motivaatio tarttuvat hänen hymynsä välityksellä, joka koristaa nyt myös Oral-B:n tuotepakkauksia. Pakkaukset tulevat myyntiin syksyn aikana.

"Olemme erittäin tyytyväisiä päästessämme työskentelemään Laura Lepistön kanssa. Hänellä on todellinen voittajahymy. Lepistö sopii karismansa ja asenteensa ansiosta erinomaisesti kampanjamme keulakuvaksi. Lepistö on valovoimainen nuori, johon monet voivat samaistua. Olemme iloisia siitä, että juuri hänen hymynsä tulee koristamaan Oral-B:n pakkauksia”, keroo Oral-B:n External Relations Manager Ursula Rytömaa.

” The Winning Smile” -kampanja lanseerataan tämän vuoden syksyllä. Laura Lepistön lisäksi kampanjaa edustaa myös muissa Pohjoismaissa menestyneet urheilutähdet, jotka kannustavat oikeaan voittaja-asenteeseen.

"Haluamme kampanjan ja nuorien urheilijatähtien avulla kannustaa kaikkia löytämään oikean taistelutahdon. Mielestämme voittajahymy –  joka suurlähettiläillämme on – saavutetaan oikealla asenteella, uskomalla itseensä sekä kyvyllä tartuttaa ilo ja motivaatio myös muihin”, Rytömaa kuvailee.

"On mukavaa olla mukana Oral-B:n ”The Winning Smile" -kampanjassa, koska siinä kiteytyvät oikea asenne ja motivaatio. Mielestäni voittajia ovat kaikki, jotka hymyilevät sillä se luo iloa myös ympärillä oleville. Olen imarreltu, että Oral-B:n mielestä minulla on hymy, joka tarttuu myös muihin”, kommentoi taitoluistelija ja Oral-B:n tuore suurlähettiläs Laura Lepistö.

Lisätietoja Oral-B:stä, ota yhteyttä;
Hanna Jonasson Drotz, PR Manager

Puhelin: +46 8 53528677

S-posti: jonassondrotz.h@pg.com

Lisätietoja kampanjasta, ota yhteyttä:
Miia Kotapalo, Miltton
Puhelin: 044 5395 4 77

S-posti: miia.kotapalo@miltton.fi

Procter & Gamble
Neljä miljardia kertaa päivittäin, ihmiset maailmanlaajuisesti käyttävät Procter & Gamblen tuotteita jokapäiväisessä elämässään. Yhtiöllä on laaja valikoima kuluttajatuotteita.
Pohjoismaissa markkinoidaan myöstuotteita, kuten Pampers ®, Ariel ®, Always ®, Pantene ®, Mach3 ®, Pringles ®, Oral-B ®, Duracell ®, Olay ®, Head & Shoulders ®, Wella ®, Gillette ®, Braun ®, Vicks ® , Yes ® ja Fusion ®. P & G Konsernilla on noin 127 000 työntekijää 80 maassa. Lisätietoja, katso http://www.fi.pg.com.