Tiedote: Eva Wahlström ja pienkodinkoneyritys Wilfa aloittavat yhteistyön

Ammattinyrkkeilyn maailmanmestari Eva Wahlström aloittaa yhteistyön muun muassa kahvinkeittimiä, tehosekoittimia ja mehuprässejä valmistavan Wilfan kanssa.

Wilfaa ja Eva Wahlströmiä yhdistävät intohimo terveelliseen ruokaan, laadukkaaseen kahviin ja hyvään arkeen.

“Tuotteidemme tärkein tehtävä on tuoda iloa, laatua ja ensiluokkaista muotoilua ihmisten arkeen. Haluamme tarjota erinomaisia arjen kokemuksia myös kiireisen aikataulun keskelle”, Wilfan maajohtaja Nikolas Bogdanoff kuvailee.

”Salille mennessä minulla on aina muki kädessä, joko kahvia tai smoothieta. Kiireessä en aina ehdi istua alas kunnolla syömään. Smoothiet ja nopeat välipalat ovat näissä tilanteissa pelastus. Yhteistyön solmiminen tuli kuin tilauksesta, sillä vanha tehosekoittimeni pääsi juuri hajoamaan”, Eva Wahlström nauraa.

Wahlström voitti keväällä WBC-liiton maailmanmestaruuden ja ottelee nyt ensimmäisen ottelunsa maailmanmestarina lauantaina 8. elokuuta Savonlinnassa.

Wilfa on Pohjoismaiden johtavia pienkodinkoneiden valmistajia. Wilfan tavoitteena on tarjota kestäviä tuotteita sekä laatua arkeen. Tuotteissaan Wilfa panostaa erityisesti muotoiluun, laatuun, turvallisuuteen ja innovatiivisuuteen.

Lisätiedot: Maajohtaja Nikolas Bogdanoff, nikolas.bogdanoff@wilfa.fi, +358 44 331 9601

Oy Wilfa Suomi Ab on perustettu vuonna 1981 ja yritys on osa pohjoismaista Wilfa Groupia. Vuonna 1948 perustettu norjalainen emoyhtiö Wilfa A/S on kotimaansa kodinkonemarkkinoiden johtava toimija. Tytäryhtiöitä Wilfalla on Suomen lisäksi Ruotsissa ja Tanskassa.

Oy Wilfa Suomi Ab

Puh. (09) 6803 480