Tom Wright Milttoniin vahvistamaan brändikokemusten elämyksellisyyttä

Miltton Group on nimittänyt Tom Wrightin teknologiasta ja tuotannosta vastaavaksi johtajaksi. Wrightilla on vahva kansainvälinen osaaminen mediakentästä ja teknologisesta murroksesta työskenneltyään aikaisemmin luoviin ja innovatiivisiin tuotantoihin erikoistuneessa Ntropicissa Pohjois-Amerikan toimintojen toimitusjohtajana sekä perustajaosakkaana virtuaalitodellisuuden ja lisätyn todellisuuden tuotantoihin erikoistuneessa Tacticissa. Wright vahvistaa entisestään Milttonin osaamista innovatiivisten brändikokemusten luomisessa.

“Milttonin konseptuaalinen ja strateginen osaaminen yhdistettynä koko alaa haastavaan rajojen rikkomiseen innostavat minua. Koen tehtäväkseni haastaa, inspiroida ja kasvattaa pohjoismaisia brändejä toteuttamaan yhä mittavampia sekä luovuudessaan aggressiivisempia tuotantoja jatkuvasti muuttuvassa ja entistä pirstaloituneemmassa mediakentässä”, sanoo Wright.

Wright vahvistaa Milttonin näkemystä kansainvälisen tason elämyksellisten brändikokemusten luomisessa. Vuosien varrella Wright on toteuttanut palkittuja töitä kansainvälisille huippubrändeille, kuten Apple, eBay, Coca-Cola, Google, Nike, NY Times, Visa ja Xbox. Ennen Milttonia Wright työskenteli Pohjois-Amerikan toimintojen toimitusjohtajana yhdysvaltalaisessa luovan tuotannon toimistossa Ntropicissa sekä perustajaosakkaana VR- ja AR-tuotantoihin erikoistuneessa Tacticissa. Wright on myös työskennellyt integroidun tuotannon varatoimitusjohtajana twofifteenmccannissa (IPG) vastaten palkituista töistä sisällön, digitaalisten sovellusten ja painotuotteiden parissa lukuisille kansainvälisille brändeille.

Pitkän uransa aikana Wright on palkittu lukuisilla kansainvälisillä tunnustuksilla mm. Cannes Lions-, The One Show- sekä Clio-kilpailuista. Wright on myös tuomaroinut ja luennoinut useissa luovan alan kilpailuissa ja tapahtumissa.

”Monikanavaiset ja kunnianhimoiset liikkuvan kuvan tuotannot ovat selvässä kasvussa. Tomin vahva kokemus luovasta ja monikanavaisesta brändinrakennuksesta ja uusien teknologioiden haltuunotosta tarjoaa meille mahdollisuuden haastaa tähän asti nähtyjä käytäntöjä ja tarjota yhä uusia lähestymistapoja brändielämysten luomiseen”, sanoo Miltton Oy:n toimitusjohtaja Jukka-Pekka Myllys.

Tom Wright
tom.wright@miltton.fi

Jukka-Pekka Myllys
jukka-pekka.myllys@miltton.fi

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose ja Miltton Sparks. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,5 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.