Upea G Lounge Skybar & Club avautuu 17.9. kauppakeskus Forumin katolle

G Lounge Skybar & Club on tuorein Helsingin harvoista kattobaareista. Sen sijainti on on uniikki – baari sijaitsee Forumin kauppakeskuksen katolla 8. ja 9. kerroksessa.

G Lounge Skybar & Club toivottaa tervetulleeksi kaikki modernit, tyylikkäät, elämäniloiset ihmiset, jotka haluavat avoimin mielin tutustua toisiinsa. G Loungen perustajat kokevat, että aika, Helsinki ja sen ihmiset ovat ajaneet ihmisryhmien tarkoitushakuisen lokeroinnin ohi. Vaikka baarin perusta on heteroystävällisessä gay-kulttuurissa, tervetulleiksi toivotetaan kaikki avarakatseiset ja monimuotoisuutta tasavertaisesti kunnioittavat ihmiset. Tarkoitus on vain yksinkertaisesti viihtyä, tutustua uusiin persooniin, rentoutua ja pitää hauskaa.

G Loungen asiakkaille tarjotaan kolme toisiinsa yhteydessä olevaa tilaa, joilla kaikilla on kuitenkin selkeästi oma funktionsa. Kahdeksannen kerroksen pääsali on tunnelmallinen lounge-tila, jossa on haluttu panostaa asiakkaiden viihtyvyyteen laadukkaalla sisustuksella ja harkitulla designilla sekä modernilla yleistunnelmalla, jota tukee rento mutta tarkkaan valittu lounge-musiikki.

Yhdeksännen kerroksen lasiterassi on upea paikka ihailla Helsingin keskustaa kattojen yli. Kaikki kaupungin maamerkit ovat suoraan silmien edessä ja auringosta voi nauttia koko päivän; toisaalta lasitetun terassin näkymät kaupungin sydämeen ovat kuin vuodenaikojen mukaan vaihtuva taulu. Päivällä terassina toimiva samppanja- ja viinibaari muuttuu iltayöstä huikeaksi clubiksi DJ Awan kanssa. Kukapa voisi sanoa juhlineensa aamuun asti keskustan kattojen yllä? Tarjolla on jotain uutta, joka on pakko kokea.

VIP-loungen voi myös varata yksityistä illanviettoa varten. VIP-lounge on varustettu omalla rauhalla, sohvaryhmillä, isolla tv:llä ja omalla terassilla istuinryhmineen ja myös sen terassilta avautuu upea keskustamaisema.

G Lounge on auki joka päivä aamu 12:sta aamuyöhön kello 04:ään. Baari tarjoaa uniikin miljöön lisäksi monipuolisen valikoiman viinejä, samppanjoita, oluita, drinkkejä ja muita juomia.

Tutustu myös G Loungen mobiiliappiin ja Facebook-sivustoon ja pysyt jatkuvasti ajan tasalla vaihtuvista tuotteista ja tarjouksista.

Tervetuloa! Astu Simonkatu 8 porttikongista sisään suoraan hisseillä 8. kerrokseen.

Timo Partanen , ravintoloitsija, p. 040 579 384, timo.partanen@glounge.fi

Janne Laitinen , toimitusjohtaja, p. 040 555 1501, janne.laitinen@glounge.fi

G Lounge Skybar&Club
Forum Shopping Center

Simonkatu 8, 8. krs,
mon-sun 12-04.

WEB: http://glounge.fi
FACEBOOK: https://www.facebook.com/GloungeHelsinki
TWITTER: https://twitter.com/GLoungeHelsinki

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose ja Miltton Sparks. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,5 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.