Urheilijan Taivas+Helvetti haastaa unelmien toteuttamiseen SuomiAreenalla

Taivas+Helvetti -yhteisö auttaa nuoria kurottamaan kohti unelmiaan ja tekemään itselleen merkityksellisiä asioita. Politiikan, vaikuttajien ja päättäjien keskustelukenttänä tunnettu SuomiAreena tarjoaa täydelliset puitteet myös inspiroivien urheilijatarinoiden levittämiselle. Taivas+Helvetti -yhteisöön ja kirjasarjan uutukaiseen on mahdollisuus tulla tutustumaan erilaisten aktiviteettien siivittämänä yhteisön pisteille torstaina 16.7.

Taivas+Helvetti -yhteisö pyrkii rohkaisemaan tarinoillaan oman intohimon ja menestystarinan löytämisessä. Yhteisö on tarkastellut aihetta aiemmin yritysmaailman näkökulmasta, mutta uuden Urheilijan Taivas+Helvetti -kirjan myötä ääneen pääsevät monen lajin huippu-urheilijat inspiroivilla tarinoillaan.

SuomiAreenan Taivas+Helvetti -piste tarjoaa koko perheelle mahdollisuuden itsensä ylittämiselle, kun kirjasta tutut huippu-urheilijat haastavat halukkaita leikkimielisissä kamppailuissa. Poikkeukselliset suoritukset palkitaan ja ammattivalokuvaaja nappaa kuvia oman elämänsä voittajista. SuomiAreenan Kansalaistorilla on taas mahdollisuus kertoa unelmistaan ja voittaa Taivas+Helvetti -kirjoja.

Kirjaan voi tulla tutustumaan SuomiAreenalle Taivas+Helvetti -yhteisön omille pisteille ja ostaa kirjan Taivas+Helvetti -verkkokaupasta (kauppa.taivasjahelvetti.fi) saman tien tai Akateemisesta kirjakaupasta (ovh 34,90 euroa) 15.7. alkaen. Kirjan ovat kirjoittaneet Karo Hämäläinen ja Miika Peltola. Kirjoja myyvät kirjakauppojen ja Taivas+Helvetti -verkkokaupan lisäksi myös urheiluseurat ja jokaisesta myymästään kirjasta seura saa 10 euroa nuorten urheilutoiminnan tukemiseen.

Taivas+Helvetti 16.7. SuomiAreenalla:

Klo 9–13, Porin Stadion                       Haastepiste huippu-urheilijoiden seurassa

Klo 13–17, Kansalaistori                      Taivas+Helvetti-kirjan arvonta

Jyrki Kemppainen

jyrki.kemppainen@valo.fi

Kari Aalto

+358408619344

kari@taivasjahelvetti.fi

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.