Uudet bussiaikataulut voimaan 1. tammikuuta 2009

Uuden vuoden myötä bussiliikenteen aikataulut muuttuvat. Kevään 2009 aikataulut tulevat voimaan 1. tammikuuta 2009. Tiedot uusista aikatauluista löytyvät nopeasti ja luotettavasti Matkahuollon internetsivujen aikatauluhausta sekä palvelunumerosta.

Matkahuollon internetsivujen aikatauluhaku kattaa kaikki Suomen pika-, vakio- ja lähiliikenteen bussivuorojen aikataulutiedot. Aikatauluhaun kautta voi myös ostaa bussilippuja (eBus-lippu) sekä tehdä paikkavarauksia. Paikkalipun ostajan on mahdollista valita haluamansa paikka internetlipunmyynnin paikkakartasta jo ostohetkellä. Itse tulostettavan eBus-lipun voi ostaa vuoroille, joiden aikataulutiedoissa näkyy ostoskori. Matkahuollon internetsivujen aikatauluhaku löytyy osoitteesta matkahuolto.fi.

Paikallisliikenteen aikataulutiedot löytyvät Matkahuollon paikallisliikenteen reittioppaista, joita on käytössä seuraavissa kaupungeissa: Hyvinkää, Hämeenlinna, Iisalmi, Jyväskylä, Kouvola, Kuopio, Lahti, Pori, Porvoo ja Varkaus. Reittioppaat avautuvat kukin omasta osoitteestaan esim. http://hyvinkaa.matkahuolto.info ja http://hameenlinna.matkahuolto.info.

Internetpalvelun lisäksi aikatauluja voi tiedustella Matkahuollon henkilökohtaisesti palvelevasta palvelunumerosta 0200 4000 (1,50 €/min + pvm). Numero palvelee maanantaista lauantaihin klo 7–21 ja sunnuntaisin sekä pyhäpäivinä klo 8–21. Palvelunumerosta saa myös kaikki paikallisliikenteen tiedot (lukuun ottamatta pääkaupunkiseudun, Tampereen ja Turun paikallisliikennettä). Lisäksi numerosta voi tiedustella bussilippujen hintatietoja sekä varata bussi- ja paikkaliput.

Aikataulutietoja voi tiedustella myös Matkahuollon toimipaikoista ja asiamiehiltä sekä matkatoimistoista eri puolilla maata. Pikavuorotietoja saa YLE:n teksti-tv:n sivulta 440 alkaen. Paikkakuntakohtaisista liikennemuutoksista ja asemien palveluajoista lisätietoja antavat myös Matkahuollot kautta maan.

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.