Uusi Gainomax Protein Bar -patukka – kolme herkullista makua

Gainomax tuo markkinoille uuden Gainomax Protein Bar -proteiinipatukan, jossa on korkea proteiinipitoisuus ja pehmeä koostumus. Patukka on tarkoitettu edesauttamaan palautumista heti treenin jälkeen, mutta se on myös mainio energiapitoinen välipala. Gainomax Protein Bar -patukasta on saatavilla kolme eri makua: suklaakuorrutteiset toffee ja appelsiinisuklaa sekä jogurttikuorrutteinen mustikka.

Gainomax Protein Bar tulee Gainomaxin valikoimaan palautumisjuoma Gainomax Recoveryn rinnalle. Uusi herkullinen patukka sisältää runsaasti proteiinia ja on tarkoitettu syötäväksi välipalana tai heti treenin jälkeen nopeaa palautumista varten.

– Gainomax Protein Bar on maukas uutuus, ja varmasti monen urheilun harrastajan mieleen. Proteiinipatukka on mainio lisä Gainomax Recovery -juoman rinnalle ja sopii loistavasti urheilun harrastajille, jotka haluavat syödä heti treenin jälkeen tai etsivät helppoja ja ravitsevia välipaloja, kertoo Gainomaxin brändijohtaja Rikard Höög.

Kätevä annoskokoinen patukka (60 g) sisältää noin 20 grammaa proteiinia ja 20 grammaa hiilihydraatteja. Markkinoille tulevat maut mustikka, toffee ja appelsiinisuklaa olivat kuluttajien mieleen makutesteissä.

– Nyt lanseerattavat maut on valittu yhteistyössä kuluttajien kanssa, sillä mustikka, toffee ja appelsiinisuklaa saivat korkeimmat arvosanat makutesteissämme. Jokainen löytää varmasti suosikkimakunsa, kun mukana on niin jogurtti- kuin suklaapäällysteisiäkin patukoita, kertoo Rikard Höög.

Tuotteen valmistaja Norrmejerier on ruotsalainen maanviljelijöiden omistama meijeriyhtiö, jonka luotettavat ja turvalliset tuotteet ovat olleet suosittuja jo kymmenien vuosien ajan. Suomessa Gainomax Protein Bar -patukan jakelusta vastaa Oy Valkoinen Risti. Kaupoista patukan löytää 1.kesäkuuta alkaen, ja sen suositushinta on 1,99 euroa.

Ravintosisältö

Gainomax Protein Bar – Appelsiinisuklaa