Uusi Rapido® - pyörillä liikkuva rikkaimuri, jolla imuroit vaikka nesteitä

Electrolux lanseeraa uudistetun malliston suositusta Rapido®-rikkaimurista. Uusi Rapido® on ensimmäinen ja ainoa kädessä pidettävä rikkaimuri, jossa on pyörät. Osalla malleista voi imuroida jopa nesteitä.

Rapidon® kanssa pikasiivous on ollut aina helppoa, mutta uudistuneen malliston avulla pienet sotkut on entistä vaivattomampi siivota - hankalistakin paikoista. Pienessä imurissa riittää myös puhtia: Rapido® on edeltäjäänsä 10 % tehokkaampi, minkä lisäksi Litium-akullisissa malleissa siivousaikaa on jopa 14 minuuttia.

Ergonomista liikuteltavuutta

Uusi Rapido® on ensimmäinen ja ainoa kädessä pidettävä rikkaimuri, jossa on pyörät. Pyörät vähentävät ranteeseen kohdistuvaa rasitusta ja imuria on helppo liu’uttaa eteenpäin kaikilla pinnoilla. Pyörien ansiosta imuri ei myöskään tartu kiinni pöytäliinaan, ja pyörien pehmeä materiaali on hellä huonekaluille.

”Uuden Rapidon ergonomisuuteen ja tehokkuuteen on kiinnitetty erityistä huomiota, minkä lisäksi osalla malleista voi imuroida myös nesteitä. Tämä on erittäin näppärä ominaisuus mm. lapsiperheille. Kuluttajien toiveista olemme lisänneet imuriin myös integroidun, ulosvedettävän suuttimen, jonka avulla roskat on helppo siivota pienistäkin koloista,” kertoo Electroluxin tuoteryhmäpäällikkö Katja Eerola.

Rohkeaa muotoilua jokaiseen tilaan

Modernin muotoilun ja useiden värivaihtoehtojen ansiosta imurit sopivat moneen kotiin. Uutta on myös imurin latausasema, johon imurin voi kiinnittää viiteen eri asentoon. Latausaseman voi sijoittaa joko pöydälle tai ripustaa seinälle. Näin Rapido® on helppo säilyttää juuri itselle sopivassa paikassa.

Suositushinta Electrolux Rapido® -rikkaimurille on mallista riippuen
59–129 €.

Kuvia saa pyynnöstä osoitteesta: iida.valin@miltton.fi