Valmiina, paikoillanne, hep – suomalaiset huippubloggaajat ovat valmiita inspiroimaan upealla videomateriaalilla!

On aika täyttää suomalainen blogosfääri mahtavilla videoilla! Suomalaiset huippubloggaajat ovat hypänneet videotrendin aallonharjalle ja ovat valmiita esittelemään kehittyneet taitonsa kuvaamisessa, esiintymisessä ja editoinnissa – kyseessä on siis joukko todellisia moniosaajia! Videoiden aiheet vaihtelevat urheilusta muotiin ja löydät ne Aussie Academy -sivustolta. Sivusto on nyt auki ja täynnä inspiroivaa sisältöä!

Aussie Academyyn kuuluvat seuraavat bloggaajat:

Annika O.

Blond Rivets

But I’m a human not a sandwich

Coco Sweet Dreams

Colour Me

Julia Toivola

Lähiömutsi

Mademoiselle Pigalle

Mini Fitness

MouMou

Naag

Nude

Pupulandia

Saara Sarvas

Start living your best life

The Good Morning

Tickle Your Fancy

Vilma P.

Klikkaa itsesi osoitteseen www.lily.fi/aussieacademy , katso upeita videoita ja äänestä suosikkejasi! Kaikilla äänestäjillä (eli teillä!) on mahdollista voittaa Aussien tuotteita, Trendin vuosikerta ja Fotomanin tarjoama 750€ arvoinen Canon-lahjakortti!

Love, Aussie

Katri Laakso

Miltton

katri.laakso@miltton.fi

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose ja Miltton Sparks. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,5 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.