Vertaa.fi ja MSN yhteistyöhön - MSN.fi-kävijät löytävät tuote- ja hintavertailuun helposti

Vertaa.fi ja Suomen suurimpiin kuuluva internet-portaali MSN.fi ovat julkistaneet uuden yhteistyömallin. MSN.fi-kävijät voivat helposti vertailla tuotteita ja palveluja Vertaa.fi:n tuottamassa hintavertailu-portaalissa. Palvelu mahdollistaa kävijöille entistä helpomman tavan löytää elämäntilanteeseensa sopivia tuotteita ja palveluita.

Monet internetsivustot toimivat yhteistyössä keskenään, mutta Suomen suurimman ja tunnetuimman vertailusivuston ja suurimman internet-portaaliin yhteistyön kohdalla on kysymys poikkeuksellisen suuresta projektista. Uuden palvelun myötä tuotteita, tuotetietoja ja tuote-arvosteluja on tarjolla huomattava määrä ja palvelu on helppo löytää ja käyttää. ”Olemme iloisia, että voimme yhdessä MSN.fi:n kanssa auttaa kävijöitä löytämään etsimänsä tuotteen tai palvelun helposti ja edullisesti. Palvelun kävijän on mahdollista mm. etsiä matkapuhelimien, kannettavien tietokoneiden, digitaalikameroiden ja lentolippujen hintoja sekä vertailla tuotetietoja”, kuvailee Vertaa.fi:n maajohtaja Antti Laine. ”MSN tarjoaa käyttäjille ajankohtaisia uutisia viihteestä talouteen. Pääkäyttäjäryhmiämme ovat uutisfriikit sekä käyttäjät joille verkko on apuväline tiedonhankintaan mm. ostopäätösten tueksi. Vertaa.fi tarjoaa entistä monipuolisemman tavan palvella kuluttajia MSN:llä. Uskomme että yhteistyö saa positiivista palautetta ja ennen kaikkea hyödyttää molempien palvelujen loppukäyttäjiä.”, kertoo Marjaana Kuusinen MSN.fi:stä.

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.