Viaplay ja Viasat mukana FC Barcelonan ja HJK:n kohtaamisessa – tarjolla ilmaisia La Liga -lähetyksiä jalkapallofaneille

Maailmankuulu jalkapallojoukkue FC Barcelona saapuu lauantaina 9.8.2014 pelaamaan hallitsevaa suomenmestaria HJK:ta vastaan Helsingin Olympiastadionille. Viaplay tarjoaa kaikille ottelua seuraamaan saapuville katsojille kuukauden ilmaista katseluaikaa Viaplayssa. Viaplay ja Viasatin Viasat Sport Xtra-kanava näyttävät La Liga ja Serie A:n jalkapalloliigojen huippuottelut yksinoikeudella Suomessa.

Jalkapallofaneille riittää katsottavaa vielä MM-kisojen jälkeenkin, sillä Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun verkkopalvelu Viaplay sekä Viasat Sport Xtra -kanava tuovat La Liga- ja Serie A -jalkapallon suomalaisten seurattavaksi. Viaplay-palvelu ja Viasatin Viasat Sport Xtra-kanava näyttävät La Liga ja Serie A:n jalkapalloliigojen otteluita yksinoikeudella Suomessa. Viaplay -palvelussa nähdään muun muassa kaikki FC Barcelonan ja Real Madridin La Liga -ottelut tulevalla kaudella. Viasat Sport Xtra -kanavalla molempia liigoja seurataan 2 ottelun viikkotahdilla. Otteluita voi seurata kätevästi tietokoneilta, älypuhelimista ja tableteista sekä tv-ruuduilta.

Viaplay ja Viasat ovat yksi Helsingissä 9.8. pelattavan HJK – FC Barcelona -ottelun pääyhteistyökumppaneista. Kaikki ottelua paikan päälle seuraamaan saapuvat saavat kuukauden ilmaista katseluaikaa Viaplayssa. Kuukauden katseluaika mahdollistaa La Liga- ja Serie A -kausien avausotteluiden seuraamisen veloituksetta.

Lisäksi Viaplay tarjoaa yhteistyössä Kummit Ry:n kanssa yhdelle lapselle mahdollisuuden saattaa FC Barcelonan maailmantähti kentälle.

Janette Cohen

Viaplay PR Manager
Puhelin: +46 (0)73 6991978
Sähköposti: janette.cohen@viaplay.com

Viaplay on Pohjoismaiden johtava televisio-ohjelmien, elokuvien ja urheilun verkkopalvelu. Viaplay tarjoaa sarjojen kokonaisia tuotantokausia, markkinoiden suurimman valikoiman uusia menestyselokuvia ja suoria maailmanluokan urheilulähetyksiä, kuten Englannin Premier League, UEFA Champions League, NHL ja Formula 1. Viaplay on käytettävissä tietokoneissa, älypuhelimissa, tableteissa, Smart TV -televisioissa, Viasat-digibokseissa sekä Xbox 360- ja Playstation 3 -pelikonsoleissa. Lue lisää osoitteessa www.viaplay.fi.

Viaplay AB on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) -mediakonsernia, johon kuuluu ilmais- ja maksutelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta ja kolmannen osapuolen verkossa ja se jakelee televisio-ohjelmia jopa Internetissä. MTG on myös Venäjän suurimman itsenäisen televisioyhtiön CTC Median pääomistaja. Lisätietoja on osoitteessa www.mtg.se.