Vidal Sassoon Pro Series Volume -tuotesarja – kampaamolaatuista tuuheutta hiuksille joka päivä

Aikansa tunnetuimman hiusmuotoilijan, Vidal Sassoonin perintö jatkaa voitokasta kulkuaan uuden Vidal Sassoon Pro Series Volume -tuoteperheen myötä. Sarja on kokonaisvaltainen valikoima hiusammattilaisten ja kampaamolaadun inspiroimia tuotteita. Se on suunnattu naisille, jotka haluavat maksimoida hiustensa luonnollisen tuuheuden.

Päivän aikana hiukset kohtaavat useita haasteita, kuten ilman kosteuden ja jatkuvan liikkeen, jotka saattavat latistaa kampausta. Uusi VS Pro Series Volume -tuoteperhe pysyy uskollisena Vidal Sassoonin tyylifilosofialle takaamalla laadukkaan mutta helpon hiustenhoidon. Tuuheat, tyylikkäät ja ihailua herättävät hiukset ovat edullisesti kaikkien saatavilla ilman vierailua kampaamoon.

Volume-tuotesarja

Vidal Sassoon Pro Series Volume -sarja sisältää sekä hoito- että muotoilutuotteita, jotka mahdollistavat kauniin tuuhean kampauksen luomisen kotioloissa. Sarjan tuotteissa on käytetty ainesosia, jotka tuovat hiuksiin rakennetta ja volyymia. Niiden avulla kampauksesta tulee rento, eläväinen ja runsas.

VS Pro Series Volume -shampoo ja -hoitoaine on räätälöity antamaan rakennetta ohuille hiuksille. Shampoo vaahtoutuu hyvin eikä kuivaa hiuksia. Hoitoaine on ravitseva, mutta niin kevyt, ettei se latista kampausta. Tuotteissa on ylellinen kukkaistuoksu, jossa on aistittavissa jasmiinia, persikkaa ja ruusua.

Sarja sisältää myös valikoiman muotoilua helpottavia tuotteita. Volume Hairspray -hiuslakka, Volume-muotovaahto ja Volume Air Mousse varmistavat, että hiukset säilyttävät tuuheutensa ja luonnollisen liikkeensä koko päivän ajan tekemättä kampausta kuitenkaan jäykäksi.

Vidal Sassoon

Vidal Sassoon tunnetaan ensimmäisenä kampaamonerona. Hän ei uskonut kampauksiin, joista puuttui luonnollinen liike. Tilalle hän kehitti geometrisen leikkaustavan, jolla luotiin lyhyistä hiuksista taidetta. Hänen ikoniset hiustyylinsä olivat helppohoitoisia ja suunniteltu asettumaan pesun jälkeen luonnollisesti malliinsa. Näin hän vapautti naiset jatkuvasta kampaamokierteestä uudistaen alan pysyvästi.

Sassoon oli ensimmäinen hiusalan ammattilainen, joka avasi kansainvälisen kampaamoketjun ja loi menestyksekkään, omaa nimeään kantavan tuotesarjan. Hänen perintönsä elää yhä tänä päivänä VS Academy -koulutuskeskusten ja Vidal Sassoon Pro Series -tuotteiden kautta ja välittää näin Vidalin filosofiaa helposti saatavilla olevista korkealaatuista tuotteista kuluttajille maailmanlaajuisesti.

Tuotekuvat ja -näytteet:

Katri Laakso

Miltton

katri.laakso@miltton.fi

Lisätiedot:

Carolin Söderblom

P&G Beauty

+46 8-535285 20

soderblom.c@pg.com

P&G Beauty

P&G Beauty making beauty dreams real. P&G on johtava kansainvälinen kauneudenhoitoon erikoistunut yritys. Sillä on yli 100 tuotemerkkiä, joita myydään 127 maassa. P&G Beauty tarjoaa luotettuja tuotemerkkejä vastaamaan kuluttajien tarpeisiin, mm.Pantene®, Olay®, Head and Shoulders®, Wella®, Max Factor®, Sassoon Professional®, Wellaflex®, Sebastian Professional®, Koleston®, Venus®, Gillette®, SK-II®, Wella Professionals® sekä Hugo®-, Boss®- ja Lacoste®-tuoksut. Lue tuoreita uutisia ja kiinnostavaa tietoa P&G:stä ja sen tuotemerkeistä sivustossa http://www.fi.pg.com.