Viritä festarifiilikset Pringles Crunch Band -sovelluksella

Crunch Band -sovelluksella hallitset useita eri sointuja valitsemallasi soittimella, yksinkertaisesti älypuhelinta heilauttamalla. Crunch Bandin ansiosta sinullakin voi olla tänä kesänä festarikeikka. Provinssirockissa on Crunch Band -lava, jolla voit vapauttaa sisäisen kitarasankarisi tai perustaa bändin kavereidesi kanssa ennen kuin oikeat rokkarit astuvat estradille.

Voit ladata Pringles Crunch Band -sovelluksen ilmaiseksi App Storesta sekä pian Android Marketista. Instrumentteja soitetaan heiluttamalla puhelinta. Jos taas liität puhelimesi kaiuttimiin, siitä tulee laulumikrofoni. Sovellus sisältää aluksi viisi instrumenttia: kitaran, rumpusetin, basson, mikrofonin ja marakassin.

Skannaamalla Pringles-purkkien viivakoodeja saat avattua käyttöösi lisää soittimia, jotta saat juuri oikeat soundit festaritunnelmaan. Soittimien avaaminen vie sinut samalla lähemmäksi Pringles Crunch Band Legend -statusta, mikä mahdollistaa kilpailemisen toisia bändejä vastaan ja statuksesi jakamisen ystävillesi Facebookissa.

– Se on kuin ilmakitarointia, mutta oikeilla soundeilla, sanoo Jacob Häger, Pringles Commercial Manager.
Lataa sovellus ja katso video osoitteessa: pringlescrunchband.com tai facebook.com/Pringles

Pringles Crunch Band -sovellus
1 mikrofoni (yhdistä ulkoisiin kaiuttimiin)
4 kitarasoundia (kolme lukittu alussa)
4 rumpusettiä (kolme lukittu alussa)
4 bassosoundia (kolme lukittu alussa)
1 Pringles-marakassi
Saatavilla Androidille ja iPhonelle
Jaa statuksesi Facebook-kavereidesi kanssa
Lataa iPhone-versio
App Storesta
Android-versio saatavilla pian

Provinssirock
  • 17.-19. kesäkuuta 2011 Seinäjoella
  • Provinssissa Pringles Crunch Band sekä yli 40 artistia,
    mm. System of a Down, Avenged Sevenfold,
    The Sounds ja Wolfmother
  • Provinssirock järjestetään tänä vuonna 33:tta kertaa
  • Lue lisää osoitteessa provinssirock.fi

Kuvat ja kyselyt:
Joska Pyykkö, Miltton Oy
joska.pyykko@miltton.fi
Puh: 040 736 55 77

Procter & Gamble
P&G:n tuotteet ovat kosketuksissa ihmisten kanssa neljä miljardia kertaa päivässä ympäri maailman. Yrityksellä on vahva valikoima arvostettuja laatutuotteita, kuten Pampers, Always, Alldays, Ariel, Pantene Pro-V, Head & Shoulders, Wella, Vicks, Pringles, Gilette, Oral-B, Duracell ja Braun. Yrityksellä on 127 000 työntekijää 80 maassa. Lue tuoreita uutisia ja kiinnostavaa tietoa P&G:stä ja sen tuotemerkeistä osoitteesta http://www.fi.pg.com.

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava viestintätoimistoryhmä, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose ja Miltton Sparks. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,5 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.