Virittäydy ystävänpäiväfiilikseen Spotifyn suosituimpien rakkauslaulujen soidessa

Spotify listasi suosituimmat kappaleet ja artistit, jotka tahdittavat Spotify-käyttäjien ystävänpäivää. Kärkipaikkaa rakkauslaululistoilla pitää John Legendin balladi All of me.

Oikeanlaisen soittolistan koostaminen ystävänpäivätunnelman kohottajaksi voi tuntua haastavalta. Hätä ei kuitenkaan ole tämän näköinen – Spotify on nimittäin koonnut valmiille soittolistoille suosituimmat kappaleet ja artistit romanttista iltaa säestämään. Saat valmiit soittolistat huolimatta siitä, onko suunnitelmissasi ruusunteränlehdillä koristeltu viiden ruokalajin illallinen kynttilän valossa rakkaasi kanssa tai sarjamaraton kotisohvalla.

Kartoitettuaan tuhansia käyttäjien koostamia rakkauslaululistoja ja listaamalla niille viimeksi lisättyjä kappaleita Spotify paljastaa nyt soitetuimmat ystävänpäivän teemakappaleet vuodelle 2017.

Ystävänpäivän kuunnelluimmat rakkauslaulut:
1.    “All of Me” – John Legend

2.    “I Will Always Love You” – Whitney Houston

3.    “Love Me Like You Do” – Ellie Goulding

4.    “Thinking Out Loud” – Ed Sheeran

5.    “Love Yourself” – Justin Bieber

6.    “Stay With Me” – Sam Smith

7.    “(Everything I Do) I Do It For You” – Bryan Adams

8.    “Someone Like You” – Adele

9.    “Say You Won’t Let Go” – James Arthur

10. “No Diggity” - Blackstreet

Suomalaisten rakkauslaululistoilla eniten soi John Legend Justin Bieberin seuratessa perässä. Suosituin rakkauslaululistoilla puolestaan on Céline Dionin The Power of Love.

Ystävänpäivän kuunnelluimmat artistit Suomessa:
1.    John Legend

2.    Justin Bieber

3.    Céline Dion

4.    Rihanna

5.    Whitney Houston

Ystävänpäivän kuunnelluimmat kappaleet Suomessa:

1.    Céline Dion – The Power of Love - Radio Edit

2.    DJ Snake – Let Me Love You

3.    Drake – Fake Love

4.    John Legend – Love Me Now

5.    Eminem – Love The Way You Lie

6.    Martin Garrix – In the Name of Love

7.    Ellie Goulding – Love Me Like You Do - From "Fifty Shades Of Grey"

8.    Justin Bieber – Love Yourself

9.    John Legend – All of Me

10.    Whitney Houston – I Will Always Love You

Spotify on myös koonnut ihanimmat rakkauslaulut yhteen listaan. Laita Love Pop -lista soimaan ystävänpäivän kunniaksi.

Spotify on palkittu digitaalisen musiikin palvelu, jonka kautta voi kuunnella yli 30 miljoonaa kappaletta. Spotifyn unelmana on tuoda kaikki maailman musiikki kaikkien saataville – nopeasti, ajasta ja paikasta riippumatta. Spotifyn avulla musiikin löytäminen, järjestäminen ja jakaminen ystävien kesken on entistä helpompaa. Spotify myös varmistaa, että artistit saavat ansaitsemansa tulon. Spotify on tällä hetkellä saatavilla 58 maassa ja palvelulla on yli 100 miljoonaa aktiivista käyttäjää ja yli 40 miljoonaa maksavaa tilaajaa. Spotify sai alkunsa Ruotsissa vuonna 2008. Sen jälkeen Spotify on jakanut yli 2 miljardia dollaria tekijänoikeuksien haltijoille. Spotify on tällä hetkellä toiseksi suurin digitaalisen musiikin tulonlähde levy-yhtiöille Euroopassa ja maailmanlaajuisesti suurin ja menestynein musiikin suoratoistopalvelu. www.spotify.com

Lisätietoja Spotifysta: Lisätiedot, kuvat ja yhteydenotot: press-fi@spotify.com