Virosta EU:n puheenjohtajamaa 1.7.2017 – matkustusasiakirjoja tarkastetaan tehostetusti Helsinki-Tallinna-reitillä

Matkustusasiakirjojen tarkistusta tehostetaan lähtöselvityksissä Helsingistä Tallinnaan suuntautuvilla matkoilla. Lähtöporteilla tehdään lisäksi satunnaistarkastuksia sekä Helsingin että Viron satamissa. Tarkastusten syynä on Viron 1.7.2017 alkava EU-puheenjohtajuus.

Kaikilla Helsinki-Tallinna-väliä matkustavilla henkilöillä, myös lapsilla, tulee olla mukana voimassa oleva passi tai virallinen henkilökortti . Ajokortti ei kelpaa matkustusasiakirjaksi. Terminaaliin kannattaa saapua hyvissä ajoin , jotta lähtöselvitys ja laivaan nousu olisi mahdollisimman sujuvaa.

Rauha Kiljunen-Ruotsalainen, viestintä- ja markkinointipäällikkö

puh. 040-5117903

rauha.kiljunen-ruotsalainen@eckeroline.fi

Ida Toikka-Everi, myynti- ja markkinointijohtaja,

puh. 0400-422391

ida.toikka-everi@eckeroline.fi

Lue aiheesta lisää:  http://bit.ly/2tLMfsK

Löydät Eckerö Linen matkustusaikataulut osoitteesta  http://bit.ly/2r8A1Mw

Eckerö Line Ab Oy (perustettu 1994) on suomalainen Helsingin ja Tallinnan välillä säännöllistä laivaliikennettä harjoittava yhtiö, joka kuuluu vuonna 1961 perustettuun Eckerö-konserniin. Yhtiö tarjoaa matkailupalveluita Tallinnan päiväristeilyistä laadukkaisiin hotellimatkoihin sekä rahtipalveluita. Yhtiön laiva m/s Finlandia on Suomen lipun alla Tallinnaan liikennöivä matkustajalaiva. Eckerö Line on reitin ainoa laivayhtiö, jolla on oikeus käyttää suomalaisen palvelun Avainlippu-tunnusta. Vuonna 2015 Eckerö Linen matkustajamäärä oli noin 1 450 000 matkustajaa. Lisätietoja www.eckeroline.fi

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka tytäryhtiöitä ovat Miltton, Miltton Brussels, Miltton Creative, Miltton Labs, Miltton Markets, Miltton Networks, Miltton Nordics, Miltton Purpose, Miltton Sparks ja Nordic West Office. Ryhmän palveluksessa on yli 200 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2016 noin 19,6 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 35 %. Miltton Group on itsenäisessä kotimaisessa omistuksessa.