Virosta EU:n puheenjohtajamaa 1.7.2017 – matkustusasiakirjoja tarkastetaan tehostetusti Helsinki-Tallinna-reitillä

Matkustusasiakirjojen tarkistusta tehostetaan lähtöselvityksissä Helsingistä Tallinnaan suuntautuvilla matkoilla. Lähtöporteilla tehdään lisäksi satunnaistarkastuksia sekä Helsingin että Viron satamissa. Tarkastusten syynä on Viron 1.7.2017 alkava EU-puheenjohtajuus.

Kaikilla Helsinki-Tallinna-väliä matkustavilla henkilöillä, myös lapsilla, tulee olla mukana voimassa oleva passi tai virallinen henkilökortti. Ajokortti ei kelpaa matkustusasiakirjaksi. Terminaaliin kannattaa saapua hyvissä ajoin, jotta lähtöselvitys ja laivaan nousu olisi mahdollisimman sujuvaa.

Rauha Kiljunen-Ruotsalainen, viestintä- ja markkinointipäällikkö

puh. 040-5117903

rauha.kiljunen-ruotsalainen@eckeroline.fi

Ida Toikka-Everi, myynti- ja markkinointijohtaja,