Minisun tuo energiaa aktiiviseen elämään

Report this content

Uusi Minisun Vahva monivitamiini edistää päivittäistä hyvinvointia ja auttaa jaksamaan kiireisessä arjessa

Vitamiinien ja hivenaineiden tarve kasvaa mm. stressin, liikunnan ja kiireisen elämän yhteydessä.  Uusi Minisun Vahva monivitamiini on kehitetty Suomessa ja erityisesti aktiiviseen elämään, jossa kulutetaan päivittäin runsaasti vitamiineja ja hivenaineita. Minisun Vahva monivitamiini sisältää vahvan annoksen energiaa lisääviä vitamiineja ja hivenaineita sekä mustikkauutetta ja ubikinoni Q10:ä. Tuote sisältää kaikki tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet lihasten ja luuston toimintakykyyn, vastustuskykyyn, aineenvaihduntaan sekä muistin tueksi.

Minisun Vahva sisältää kaikki tärkeät vitamiinit ja hivenaineet

Minisun Vahva on aktiivisen ihmisen monivitamiini, jossa on kaikki tärkeät vitamiinit ja hivenaineet yhdessä tabletissa. Erittäin vahva koostumus antaa lisäenergiaa joka päivä: valmiste sisältää muun muassa reilun annoksen D-vitamiinia, kalsiumia, B12-vitamiinia, foolihappoa ja  sinkkiä. Minisun Vahva on markkinoiden ainoa monivitamiini, joka sisältää mustikkauutetta.

Monivitamiineista lisäenergiaa ja tukea painonhallintaan

Minisun Vahvasta saa lisäenergiaa lukuisista vitamiineista ja hivenaineista helposti päivittäin. Minisun Vahva sisältää paitsi reilun annoksen tarvittavia vitamiineja ja hivenaineita, myös luonnon omia ravintoaineita mustikkauutteen muodossa, ainoana markkinoilla. Mustikka on suomalainen superfood, jolla on todettu monia edullisia terveysvaikutuksia. Se sisältää mm. C-vitamiinia, joka ylläpitää vahvaa vastustuskykyä ja toimii kehossa soluja suojaavasti, antioksidantin tavoin.

Lisäksi Minisun Vahva monivitamiini sisältää ubikinoni Q10:tä, joka on tärkeä solujen energia-aineenvaihdunnalle. Monet tuotteen sisältämät vitamiinit ja hivenaineet tukevat normaalia energia-aineenvaihduntaa ja sopivat siksi myös painonhallitsijoille.

Tuote- ja hintatiedot

Oy Verman Ab
piia.taimela@verman.fi

Verman

Oy Verman Ab on vuonna 1987 perustettu suomalainen lääkealan perheyritys. Yritys tarjoaa korkealaatuisia tuotteita terveyden edistämiseen ja hyvinvointiin. Vermanin tuoteryhmät ovat itsehoitolääkkeet, reseptilääkkeet, ravintolisät sekä terveydenhuollon laitteet ja tarvikkeet. Verman on markkinajohtaja useissa itsehoitovalmisteiden tuoteryhmissä, kuten maitohappobakteereissa, rautavalmisteissa, allergialääkkeissä, laktaasientsyymeissä ja ruoansulatusentsyymeissä. Tunnetuimpia tuotemerkkejä ovat Rela Tabs, Rela Drops, Minisun, Obsidan, Heinix, Lactrase ja Nogasin.