Minisun tuo energiaa aktiiviseen elämään

Uusi Minisun Vahva monivitamiini edistää päivittäistä hyvinvointia ja auttaa jaksamaan kiireisessä arjessa

Vitamiinien ja hivenaineiden tarve kasvaa mm. stressin, liikunnan ja kiireisen el äm än yhteydess ä.  Uusi Minisun Vahva monivitamiini on kehitetty Suomessa ja erityisesti aktiiviseen el äm ään, jossa kulutetaan p äivitt äin runsaasti vitamiineja ja hivenaineita. Minisun Vahva monivitamiini sis ält ää vahvan annoksen energiaa lis äävi ä vitamiineja ja hivenaineita sek ä mustikkauutetta ja ubikinoni Q10: ä. Tuote sis ält ää kaikki tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet lihasten ja luuston toimintakykyyn, vastustuskykyyn, aineenvaihduntaan sek ä muistin tueksi.

Minisun Vahva sis ält ää kaikki t ärke ät vitamiinit ja hivenaineet

Minisun Vahva on aktiivisen ihmisen monivitamiini, jossa on kaikki tärkeät vitamiinit ja hivenaineet yhdessä tabletissa. Erittäin vahva koostumus antaa lisäenergiaa joka päivä: valmiste sisältää muun muassa reilun annoksen D-vitamiinia, kalsiumia, B12-vitamiinia, foolihappoa ja  sinkkiä. Minisun Vahva on markkinoiden ainoa monivitamiini, joka sisältää mustikkauutetta.

Monivitamiineista lis äenergiaa ja tukea painonhallintaan

Minisun Vahvasta saa lisäenergiaa lukuisista vitamiineista ja hivenaineista helposti päivittäin. Minisun Vahva sisältää paitsi reilun annoksen tarvittavia vitamiineja ja hivenaineita, myös luonnon omia ravintoaineita mustikkauutteen muodossa, ainoana markkinoilla. Mustikka on suomalainen superfood, jolla on todettu monia edullisia terveysvaikutuksia. Se sisältää mm. C-vitamiinia, joka ylläpitää vahvaa vastustuskykyä ja toimii kehossa soluja suojaavasti, antioksidantin tavoin.

Lisäksi Minisun Vahva monivitamiini sisältää ubikinoni Q10:tä, joka on tärkeä solujen energia-aineenvaihdunnalle. Monet tuotteen sisältämät vitamiinit ja hivenaineet tukevat normaalia energia-aineenvaihduntaa ja sopivat siksi myös painonhallitsijoille.

Tuote- ja hintatiedot

Oy Verman Ab
piia.taimela@verman.fi

Verman

Oy Verman Ab on vuonna 1987 perustettu suomalainen l ää kealan perheyritys. Yritys tarjoaa korkealaatuisia tuotteita terveyden edist ä miseen ja hyvinvointiin. Vermanin tuoteryhm ä t ovat itsehoitol ää kkeet, reseptil ää kkeet, ravintolis ä t sek ä terveydenhuollon laitteet ja tarvikkeet. Verman on markkinajohtaja useissa itsehoitovalmisteiden tuoteryhmiss ä , kuten maitohappobakteereissa, rautavalmisteissa, allergial ää kkeiss ä , laktaasientsyymeiss ä ja ruoansulatusentsyymeiss ä . Tunnetuimpia tuotemerkkej ä ovat Rela Tabs, Rela Drops, Minisun, Obsidan, Heinix, Lactrase ja Nogasin.