Suomalainen ohjelmistoyhtiö Miradore laajenee Ruotsiin

Report this content

Suomalainen ohjelmistoyhtiö Miradore jatkaa vauhdikasta kasvuaan avaamalla toimipisteen Ruotsiin. Markkinointiin ja tekniseen myyntiin erikoistunut tiimi toimii Tukholman keskustan World Trade Centerissä keskittyen erityisesti laajentamaan Miradoren toimintaa Pohjoismaissa.

”Uuden toimiston perustaminen on looginen ratkaisu asiakaskuntamme kasvaessa Pohjoismaissa, erityisesti Ruotsissa. Ruotsin mobiilimarkkinat kuuluvat Euroopan tärkeimpiin ja edistyneimpiin”, Miradoren toimitusjohtaja Simo Salmensuu kertoo.

”Huipputasoiset tuotteemme palvelevat käyttäjiä ympäri maailmaa. Olemme helposti lähestyttävä yritys, joka saavuttaa nopeita ja luotettavia tuloksia tiiviissä yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Siksi yhä useampi palveluntarjoaja, yritys ja kunta valitsee meidät kumppanikseen,” Salmensuu jatkaa.

”Miradorella on jo nyt merkittävä ruotsalainen käyttäjäkunta, joten tiimin rakentaminen paikan päällä on luonteva seuraava kehitysaskel”.

Tietoa Miradoresta

Miradore on yksityisomistuksessa oleva ohjelmistoyhtiö, jonka pääkonttori sijaitsee Vantaalla. Yrityksellä on yli 5000 asiakasta yli 140 maassa.

Miradore tarjoaa kevyen, joustavan ja kustannustehokkaan ohjelmiston pääte- ja mobiililaitteiden hallintaan useilla eri alustoilla. Yrityksen tuotteet vähentävät tietohallintorutiineja ja mullistavat laitteiden turvallisuuden minimoiden laite- ja ohjelmistohallinnan kustannukset. Miradoren intuitiivinen käyttöliittymä, mittarit ja raportointityökalut pitävät IT-osastot ja palveluntarjoajat helposti ajan tasalla laitteiden tilasta. Miradore haluaa erottua joukosta erinomaisella hinta-laatusuhteella, jatkuvalla asiakaspalautteeseen perustuvalla tuotekehityksellä ja ylivertaisella asiakaspalvelulla. Miradore mahdollistaa siirtymän reaktiivisesta proaktiiviseen ylläpitoon, mikä parantaa tietoturvaa ja lisää käyttäjien tyytyväisyyttä.

Lisätietoja:
Patric Andreasson, Myyntijohtaja, Pohjoismaat