Asiakaskokemusvetoiset yritykset valtaavat markkinat myös ICT-alalla

Tietotekniikkaan ja tietoliikenteeseen erikoistunut MPY Palvelut Oyj tavoittelee merkittävää markkina-asemaa kotimaan ICT-markkinoilla parhaan asiakaskokemuksen voimalla.

MPY Palvelujen toimitusjohtaja Pekka Mettälä näkee menestyvän ICT-kumppanuuden ja parhaan asiakaskokemuksen syntyvän asiakkaiden kuuntelemisesta ja heidän tarpeidensa aidosta ratkaisemisesta.

- Toimialalla on erittäin paljon huonoa asiakaskokemusta ja asiakkaiden kuuntelu on heikkoa. On keskitytty enemmän ongelmien korjaamiseen kuin niiden ennakoimiseen ja tämä johtaa hyvin usein siihen, että asiakkaan ICT-ympäristö on sopimuksen päättyessä huonommassa kunnossa kuin sopimuksen alkaessa.

Tähän kenttään MPY Palvelut haluaa tehdä uudistuksen ja murtaa toimialan huonon kokemuksen kierteen.

- ICT-palveluja toimitetaan yhä paljolti teknologialähtöisesti, mutta digitaalisessa maailmassa asiakkaiden tarpeet on laitettava etusijalle. Se perustuu liiketoiminnan kehityskohteiden tunnistamiseen, johon tarjoamme asiantuntemusta ja toimintavarmuutta, Mettälä toteaa.

MPY Palvelujen palveluksessa on 115 ihmistä ympäri Suomea kahdeksalla paikkakunnalla. Yritys investoi tänä vuonna miljoonia euroja kasvun edellytyksiin. Näin se voi tarjota osaamistaan entistä ketterämmin, kilpailukykyisemmin ja laajemmin.

- Haluamme rakentaa aitoa, suomalaista palvelukokemusta. Asiakkaiden toiveena on ollut kumppani, jolla on selvät kasvot ja identiteetti. Kuluvan vuoden aikana nostamme järjestelmämme, prosessit ja kapasiteetin toimialan kärkikaartin tasolle Suomessa.

Parempaa ja tiiviimpää dialogia

MPY Palvelujen johtoon F-Securelta tullut Mettälä tuntee alan monelta kantilta: hänellä on pitkä kokemus niin kotimaisista kuin kansainvälisistä ICT-alan tehtävistä ja hän toiminut niin asiakkaan kuin myyjän roolissa

- Pyrimme yhä parempaan ja tiiviimpään dialogiin kumppaniemme kanssa. Ongelmien korjaamisen sijasta keskitymme vahvemmin ennakoivaan työhön, minkä tuloksena voimme tuottaa katkotonta ja häiriötöntä ICT-palvelua. Toimitamme ainoastaan ratkaisuja, jotka palvelevat asiakkaidemme liiketoimintatavoitteita ja varmistavat hyvän asiakaskokemuksen, Mettälä summaa.

Lisätietoja: MPY Palvelut Oyj, toimitusjohtaja Pekka Mettälä, puh. 040 504 2019, (etunimi.sukunimi@mpy.fi)

MPY Palvelut Oyj on suomalainen tietotekniikkapalveluihin erikoistunut asiantuntijayritys, jonka palveluksessa on yli 100 ICT-alan ammattilaista. Tuotamme palveluja niin yritys- kuin kuluttaja-asiakkaille tavoitteenamme toimialan paras asiakaskokemus. Yhdessä tekemällä saamme asioita aikaan ja varmistamme asiakkaan menestyksen. Tutustu meihin osoitteessa www.mpy.fi