Mikko Wartiovaarasta MPY Palvelujen uusi talous- ja kehitysjohtaja

Tietotekniikkaan ja tietoliikenteeseen erikoistuneen MPY Palvelut Oyj:n talous- ja kehitysjohtajaksi sekä johtoryhmän jäseneksi on nimitetty KTM Mikko Wartiovaara (36 v.). Hän siirtyi tehtävään Flexim Security Oy:n talousjohtajan tehtävästä.

MPY Palvelut Oyj uudisti strategiansa ja palveluorganisaationsa toiminnan keväällä 2016. Kokenut palveluyhtiö tavoittelee merkittävää markkina-asemaa kotimaan ICT-markkinoilla ja keskittyy toimialan parhaan asiakaskokemuksen rakentamiseen.

Mikko Wartiovaara aloitti uudessa tehtävässään MPY Palvelujen talous- ja kehitysjohtajana 8. elokuuta ja hänen asemapaikkanaan on MPY:n Vantaan toimipiste. Talousjohtamisen ja kehityksen lisäksi Wartiovaara ottaa vastuulleen mm. yhtiön strategiaprosessin, yritys- ja liiketoimintakauppojen johtamisen sekä avainasiakkuuksien talousjohdon tapaamiset. Hän raportoi tehtävässään toimitusjohtaja Pekka Mettälälle.

Mikko Wartiovaaralla on pitkä kokemus talousjohtamisesta ja talousprosessien tehostamisesta, IT:stä sekä strategia- ja projektijohtamisesta. Hän on työskennellyt Flexim Security Oy:n lisäksi Vaisala Oyj:ssä, Huhtamäki Oyj:ssä sekä ISS Palvelut Oy:n palveluksessa.

- On hienoa olla mukana saavuttamassa yhteistä strategista tavoitetta ja rakentaa alan parasta asiakaskokemusta energisen ja päämäärätietoisen huippujengin kanssa. Odotan innolla yhteistä matkaa, Mikko Wartiovaara toteaa.

- Olen erittäin iloinen, että Mikko liittyi mukaan vahvistamaan MPY Palvelujen etenemistä kotimaan ICT-palvelumarkkinoilla. Hänen osaamisensa täydentää hienosti tiimiämme ja kasvutarinaamme, Pekka Mettälä vahvistaa.

Talous- ja kehitysjohtaja Mikko Wartiovaara, MPY Palvelut Oyj, puh. 050 577 4092, etunimi.sukunimi@mpy.fi
Toimitusjohtaja Pekka Mettälä, MPY Palvelut Oyj, puh. 040 504 2019, etunimi.sukunimi@mpy.fi

MPY Palvelut Oyj on suomalainen tietotekniikkapalveluihin erikoistunut asiantuntijayritys, jonka palveluksessa on 130 ICT-alan ammattilaista kahdeksalla paikkakunnalla Suomessa. Tuotamme palveluja niin yritys- kuin kuluttaja-asiakkaille tavoitteenamme toimialan paras asiakaskokemus. Yhdessä tekemällä saamme asioita aikaan ja varmistamme asiakkaan menestyksen. Tutustu meihin osoitteessa www.mpy.fi