MPY juhlistaa 130-juhlavuottaan nostamalla kaapelilaajakaistanopeuksia joulukuussa 130 megabittiin

Tietotekniikkaan ja tietohallintopalveluihin erikoistunut MPY Palvelut Oyj täytti tänä vuonna 130 vuotta. Merkkivuotensa kunniaksi MPY tarjoaa joulukuun ajaksi kaapelilaajakaistapalveluissaan 130 megabitin nopeuden niille kuluttaja-asiakkaille, joiden liittymä tukee kyseistä nopeutta. Nopeuden noston saa käyttöönsä joulukuun alussa sulkemalla ja käynnistämällä kotimodeemin uudestaan.

ICT-toimialan pioneereihin kuuluva, tietotekniikkaan ja tietohallintopalveluihin erikoistunut MPY Palvelut Oyj juhlistaa 130-vuoden merkkipaalua tarjoamalla kaikille kaapelilaajakaista-asiakkailleen kotiin 130 megabitin huippunopeuden joulukuun ajaksi. Uudet asiakkaat, jotka tilaavat laajakaistan joulukuussa, saavat tilaukseensa mukaan automaattisesti nopean laajakaistan käyttöönsä joulukuun ajaksi.

Kaapelilaajakaistan nopeuden nosto on kiitos eteläsavolaisille nettikäyttäjille hyvistä yhteistyövuosista.

ICT-ala on muuttunut vuosikymmenten aikana rajusti ja muutos sen kuin jatkuu: toimialan megatrendit digitalisaatio, tekoäly ja robotisaatio vaativat yrityksiltä ketteryyttä ja rohkeutta uudistua. Samat asiat pätevät myös MPY:n arjessa – uudistuminen on ainoa keino menestyä yhä kovenevassa kilpailussa.

MPY Palveluille se merkitsee uutta strategiaa, jossa haetaan entistä asiakaslähtöisempää palvelutarjontaa ja kannattavaa kasvua. MPY:n toimitusjohtajan Pekka Mettälän mukaan käynnissä oleva neljäs teollinen vallankumous muuttaa työnteon, yritysten tavat tehdä liiketoimintaa ja kuluttajien elämäntavat: elämme jännittäviä aikoja ja paras keino pysyä mukana on lapsenomaisella innolla tutkia ja kokeilla uusia asioita.

- Pitkä olemassaolo on edellyttänyt sisua, periksiantamattomuutta ja uskallusta muuttua. Jatkamme haastajana kohti vuotta 2020 ja pidämme kiinni ihmis- ja asiakaskeskeisestä reseptistämme, Mettälä tiivistää.

MPY:n missiona on tuottaa ICT-toimialan parasta asiakaskokemusta, missä vahva tahto palvella ja tuottavuutta parantavien ideoiden tuominen asiakkaalle ovat keskeisessä roolissa.

VIDEO:
MPY 130 vuotta - haastajana kohti 2020, klikkaa ja katso

MPY Palvelut Oyj, toimitusjohtaja Pekka Mettälä, puh. 040 504 2019,
pekka.mettala@mpy.fi

MPY Palvelut Oyj on kotimainen tietotekniikka- ja tietohallintopalveluihin erikoistunut asiantuntijayritys, jolla on 180 ICT-osaajaa 10 paikkakunnalla Suomessa. Yhtiön missiona on tarjota toimialan parasta asiakaskokemusta ja sen myötä kasvaa Suomen ICT-markkinan kärkitoimijaksi. MPY:n liikevaihto noin 30 milj. euroa. www.mpy.fi