MPY Palvelut Oyj: Petri Salo nimitetty aluejohtajaksi Tampereelle

Tietotekniikka- ja tietohallintopalveluihin keskittynyt MPY Palvelut Oyj on nimittänyt Petri Salon Pirkanmaan aluejohtajaksi Tampereelle. Salolla on laaja kokemus IT-liiketoiminnasta ja sen eri osa-alueista. Hän siirtyy MPY:lle Solteq Oyj:stä asiakkuusjohdon tehtävistä.

MPY Palvelut on kotimainen tietotekniikka- ja tietohallintopalveluihin erikoistunut asiantuntijayritys, jolla 190 ICT-osaajaa 12 paikkakunnalla Suomessa. Yhtiö vahvistaa Pirkanmaan alueen liiketoimintaansa nimittämällä Petri Salon aluejohtajaksi Tampereelle. Salon vastuualueelle kuuluu MPY Palvelujen asiakkuuksien ja kasvun johtaminen. MPY:llä on Pirkanmaan alueella merkittäviä asiakkuuksia teollisuus- ja palveluyrityksissä ja yhtiöllä on vahva asiantuntijajoukko palvelemassa alueen asiakkaita.

MPY Palvelujen myynti- ja asiakkuusjohtaja Sari Törmälä on erittäin iloinen uuden vahvistuksen, Petri Salon liittymisestä MPY:n huippujengiin. Salo on tehnyt mittavan uran IT-toimialalla ennen MPY:tä. Hän Solteq Oyj:n lisäksi hän on toiminut asiakkuus- ja myyntitehtävissä CGI:llä sekä Solita Oy:ssä.

- Petri Salo on mahtava verkostoituja ja hänen osaamisena sekä kokemuksensa palvelevat hienosti MPY:n strategisia tavoitteita Pirkanmaan alueella. Haluamme olla entistä merkittävämpi tietohallintokumppani alueen yrityksille ja tarjota alan parasta asiakaskokemusta, Törmälä hehkuttaa.

MPY:llä on Tampereella jo vuosien ajan asiakkaita palvellut toimipiste, joka on tärkeä osa yhtiön paikallisuutta ja asiakasläheisyyttä korostavaa toimintakulttuuria. Petri Salon mukaan yhtiön palvelukokonaisuus on erinomaisessa kunnossa, mikä on hyvä valtti vahvasti kilpailuilla tietotekniikkamarkkinoilla.

- Olen todella innoissani mahdollisuudesta liittyä MPY:n huippujengiin. Digitalisaatio on veturina ICT-palvelujen hankinnassa ja MPY:llä on loistavat mahdollisuudet näyttää kykynsä asiakkaiden liiketoiminnan kehittämisessä ICT-palvelujen avulla. Asiakkaiden proaktiivinen kuunteleminen ja heidän tarpeisiinsa vastaaminen ovat selkeitä vahvuuksiamme, Salo kuvailee.

MPY Palvelut Oyj, myynti- ja asiakkuusjohtaja Sari Törmälä puh. 040 540 4770, etunimi.sukunimi@mpy.fi
MPY Palvelut Oyj, aluejohtaja Petri Salo, puh. 044 019 0210, etunimi.sukunimi@mpy.fi

MPY Palvelut on suomalainen tietotekniikka- ja tietohallintopalveluihin erikoistunut asiantuntijayritys, jonka visiona on tarjota toimialan parasta asiakaskokemusta ja sen myötä kasvaa Suomen ICT-markkinan kärkitoimijaksi. Toimimme 12 paikkakunnalla ja asiakkaitamme palvelee lähes 190 alan ammattilaista. Liikevaihtomme on 30 Meur. www.mpy.fi

MPY Palvelut Oyj on suomalainen tietotekniikkapalveluihin erikoistunut asiantuntijayritys, jonka palveluksessa on 180 ICT-alan ammattilaista. MPY tarjoaa kokonaisvaltaiset tietotekniikkapalvelut aina konesalipalveluista tietoverkkoihin ja tietohallintojohtamiseen tavoitteenaan toimialan paras asiakaskokemus. www.mpy.fi.

Lainaukset

Petri Salo