Braunin lahjavinkit tuovat luksusta äidin arkeen

Äitienpäivänä äiti ansaitsee vain parasta. Braunilla on kaksi käytännöllistä lahjavinkkiä, jotka helpottavat äidin arkea ja antavat hänelle mahdollisuuden tuntea itsensä erityisen kauniiksi ja huolitelluksi.

Braun SensoCare – Äidille, joka haluaa hiustensa näyttävän hyvältä
SensoCare on maailman ensimmäinen älylaite hiusten muotoiluun. Sen innovatiivinen tekniikka asettaa automaattisesti juuri oikean käsittelylämpötilan jokaiselle hiustyypille ja takaa siten hyvän lopputuloksen. Laitteen digitaaliseen näyttöön voi asettaa omien hiustensa pituuden ja paksuuden, minkä jälkeen SensoCare hoitaa loput. Se lukee automaattisesti hiusten kunnon ja kosteuden sekä sen, miten muotoilijaa käytetään ja määrittää oikean käsittelylämmön niiden perusteella. SensoCare sopii täydellisesti sekä suorille että kiharille hiuksille. Suositushinta 139 euroa.

Braun Silk-épil 5 – Äidille, joka haluaa enemmän aikaa
Braunin uusi Silk-épil 5 on suunniteltu tehokkaaseen ja erittäin hellävaraiseen karvanpoistoon. Yksi ajokerta pitää ihon sileänä ja karvattomana jopa neljä viikkoa, mikä säästää äidin kallisarvoista aikaa. Silk-épil 5:ssä on tarkka Close-Grip -tekniikka, jonka 40 pinsettiä tekevät sileää jälkeä kaikkein lyhyimmistä ja ohuimmista karvoista. Sen ajomukavuutta lisäävät hierontarullat ja ihonärsytystä lieventävä viilennyshansikas tekevät tuotteesta sopivan ja hellävaraisen myös tottumattomille karvanpoistajille. Suositushinta 129 euroa.

Katso lisää vinkkejä osoitteessa braun.com/nordic.

Uusimmat kuvat ja uutiset saat myös P&G:n uutishuoneesta osoitteessa pgnewsroom.se.

Lisätietoa:
Ebba Wallmén, PR Manager Braun Norden
Puhelin: +46 72 574 0620
Sähköposti: wallmen.ef@pg.com

Kuvapyynnöt ja testituotteet:
Nora Hentunen, MSLGROUP
Puhelin: +358 40 15 87 567
Sähköposti: nora.hentunen@mslgroup.com

Procter & Gamble
Procter & Gamble tavoittaa tuotemerkeillään noin 4,8 miljardia ihmistä ympäri maailman. Yhtiöllä on yksi markkinoiden vahvimmista ja luotetuimmista tuoteperheistä, johon kuuluvat esimerkiksi Always®, Ariel®, Duracell®, Fairy®, Fusion®, Gillette®, Head & Shoulders®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Vicks® ja Wella®. P&G:llä on toimintoja noin 70 maassa. Lisätietoa ja tuoreimmat uutiset P&G:stä ja sen tuotemerkeistä saat osoitteessa www.pg.com/se_SE/

Braun
Procter & Gamblen omistama Braun perustettiin Saksassa vuonna 1921. Braun kehittää ja valmistaa laajaa valikoimaa pienkodinkoneita, joissa yhdistyvät innovaatiot, luotettava laatu ja erottuva design. Tuotevalikoima ulottuu partakoneista kauneustuotteisiin. Braunin tuotteita on saatavilla maailmanlaajuisesti. Lisätietoja tuotteista, ajankohtaisia uutisia sekä enemmän tietoa Braunista saat osoitteesta  http://www.braun.com