Plakkitunnelikiertue kiinnittää huomion suun terveyteen

Plakkitunneli on Oral-B:n liikkuva infopiste, jossa pääsee näkemään hampaiden plakki- ja bakteeripeitteet ja saamaan tietoa suun terveydestä. Plakkitunneli lähtee pääkaupunkiseudun kiertueelle 4. lokakuuta.

Plakkitunneli on varustettu peileillä ja ultraviolettilampuilla. Ennen plakkitunneliin astumista suussa purskutetaan indikaattoriainetta, jonka avulla ultraviolettivalo paljastaa, kuinka paljon hampaissa on plakkia. Plakkitunneli aloittaa kiertueensa Kauppakeskus Jumbossa Vantaalla 4.-5.lokakuuta ja jakaa tietoa suun terveydestä ja plakin poistamisesta myös Helsingissä ja Espoossa lokakuun aikana.

­Plakkitunnelikiertueella jaetaan tietoa suun terveydestä ja hampaiden hyvistä hoitotavoista. Vaikka monet meistä tiedostavat plakin ja hampaiden reikiintymisen haitat, silloin tällöin on syytä katsoa tavallista tarkemmin peiliin, jotta jaksaa ylläpitää hyvää suuhygieniaa.

Oral-B:n plakkitunnelikiertue vierailee pääkaupunkiseudulla:

Kauppakeskus Jumbossa Vantaalla 4.–5. lokakuuta

Kauppakeskus Kampissa Helsingissä 11.–12. lokakuuta

Kauppakeskus Sellossa Espoossa 18.–19. lokakuuta

Lisätietoa Oral-B:stä

P&G, Peter Wallentin, Oral-B PR Manager
Puhelin: +46 8 5352 8456
Sähköposti: wallentin.p@pg.com

Lehdistöyhteydet Suomessa

MSLGROUP Finland, Aino Luukkanen
Puhelin: +358 50 520 7368
Sähköposti: aino.luukkanen@mslgroup.com

Tietoa Procter & Gamble:stä
P&G:n tuotteita käytetään ympäri maailmaa kolme miljardia kertaa päivässä. Yrityksellä on yksi vahvimmista tuotevalikoimista luotettuja ja laadukkaita johtavia tuotemerkkejä, kuten Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Pringles®, Folgers®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Actonel®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette® ja Braun®. P&G:n yhteisöön kuuluu yli 135.000 työntekijää 80:ssä eri maassa. Lue viimeisimmät uutiset ja lisätietoa P&G:stä ja sen tuotemerkeistä verkkosivuilla www.pg.com/fi_FI.