PostNordin pohjoismaiset logistiikkapalvelut yhdeksi brändiksi

5.11.2013 VANTAA: Ruotsin ja Tanskan postien omistama PostNord Logistics uusii ja yhtenäistää kuljetus- ja varastointibrändinsa Pohjoismaissa. Vuoden suurimpiin brändimuutoksiin kuuluva uudistus koskee 17 brändiä Pohjoismaissa, Baltiassa ja Saksassa. Suomessa muutos koskee Posten Logistik SCM Oy:tä ja DPD Finland Oy:tä, jotka yhdistyvät marraskuun alusta PostNord Logistics Oy:ksi. PostNord Logisticsin uusi sininen yritysilme näkyy muun muassa ajoneuvoissa, työasuissa ja lähes 1100 noutopisteessä eri puolilla Suomea.

”Brändimuutoksella viestimme asiakkaillemme, että haluamme olla heidän ensisijainen logistiikkakumppaninsa Pohjoismaissa. Tarjoamme kuljetus- ja varastointipalvelut entistä yhtenäisemmin, selkeämmin ja tehokkaammin,” PostNord Logistics Oy:n Suomen toimitusjohtaja Jari Rinnekoski sanoo.

”Pohjoismaita pidetään entistä useammin yhtenä yhtenäisenä logistiikan markkina-alueena, jossa on hyvät kasvun mahdollisuudet. Meillä on Pohjoismaiden kattavimmat logistiikkapalvelut ja tunnemme pohjoismaiset markkinat paremmin kuin kukaan muu. Erityisesti rajat ylittäville, joustaville ja kustannustehokkaille logistiikkapalveluille on kasvavaa kysyntää,” Jari Rinnekoski jatkaa.

PostNord Logistics on Pohjoismaiden johtava logistiikkayritys. Sen liikevaihto vuonna 2012 oli noin 1,6 miljardia euroa ja sillä on noin 8 000 työntekijää. Yhtiö tavoittaa 25 miljoonaa Pohjolan asukasta ja 2 miljoonaa yritystä joka päivä ja toimittaa 5 000 pohjoismaisen jakelupisteen kautta vuosittain 100 miljoonaa pakettia ja kolme miljoonaa lavaa. Suomessa PostNord Logisticsin palveluvalikoimaan kuuluvat paketit ja verkkokaupan toimitukset; aikataulutetut jakelut; lavakuljetukset; kappaletavara sekä varastointi ja varastoinnin lisäarvopalvelut.

Lisätietoja:
Jari Rinnekoski, PostNord Logistics Oy, toimitusjohtaja, Suomi
puhelin: 010 5728 105
sähköposti: jari.rinnekoski@postnord.com
www.postnordlogistics.fi

PostNord-konserniin kuuluvat PostNord Logistics, Posten (Ruotsi), Post Danmark (Tanska) ja Strålfors. PostNord on johtava viestintä- ja logistiikkaratkaisujen toimittaja Pohjoismaissa sekä Pohjoismaiden ja muun maailman välillä. Suomessa DPD Finland Oy ja Posten Logistik SCM Oy toimivat nyt nimellä PostNord Logistics Oy.