Silkkiset kesäsääret nyt entistäkin helpommin: Braunin epilaattorit poistavat lyhyimmätkin ihokarvat

9.1.2014

Vaikka kesään tuntuu vielä olevan pitkä aika, kuluvat talvi ja kevät nopeasti. Äkkiä onkin shortsikelien ja paljaiden säärten aika. Loma-aikaa ei kannata käyttää ihokarvojen poistoon, joten silkinpehmeiden kesäsäärien hankkiminen kannattaa aloittaa jo nyt. Braunin uusimmat epilaattorit, Silk-épil 5 ja 7, pitävät säärten ihon sileänä ja karvattomana jopa neljä viikkoa. Tehokasta ja nopeaa.

Braun Silk-épil 5, 5280 – Aloittelijoille
Braun Silk-épil 5 sopii erityisen hyvin naisille, jotka ovat aloittelijoita epiloinnin suhteen. Laite on tehokas ja erityisen hellävarainen ja takaa pitkäkestoisen tuloksen. Epilaattorissa on 40 Close-Grip-pinsettiä, jotka poistavat lyhyimmät ja ohuimmatkin ihokarvat. Hierontarullat stimuloivat ihoa ja viilennyshansikas rauhoittaa ihon epiloinnin jälkeen. Braun Silk-épil 5, 5280 voidaan puhdistaa vedellä.

Braun Silk-épil 7 SkinSpa – Täydelliseen kauneuskokemukseen
Braunin viimeisin innovaatio ja myyntimenestys naisten kauneudenhoidossa – Braun Silk-épil 7 SkinSpa – poistaa väsyneen talvi-ihon yhdistämällä ihokarvojen poiston ja kuorinnan. Epilaattori pitää säärten ihon silkinpehmeänä ja säteilevänä ja takaa salonkitasoisen tuloksen kotona.

SkinSpan epilointipäässä on 40 tarkoin sijoitettua Close-Grip-pinsettiä, joita voidaan taivuttaa 15 astetta eteen- tai taaksepäin. Se poistaa jopa puolen millimetrin mittaiset ihokarvat. Kuorintaharja poistaa kuolleet ihonsolut ja stimuloi ihon uudistumista. 3000 mikrovärinää minuutissa antaa neljä kertaa paremman tuloksen kuin pelkällä kuorintahanskalla tai -voiteella tehty kuorinta. Laite on vedenkestävä, joten sitä voi käyttää kylvyssä tai suihkussa, kuten kaikkia Braunin 7-sarjan epilaattoreita. Entistä paremman tuloksen saavuttamiseksi SkinSpata voi käyttää yhdessä tavallisten suihkusaippoiden ja kuorintavoiteiden kanssa.

Braun Silk-épil 7 Dual Epilator – Silkinpehmeä iho vain yhdellä vedolla
Braun Silk-épil 7 Dual Epilator tekee ihokarvojen poistosta niin kivutonta kuin mahdollista. Epilaattori on vedenkestävä, ja siinä on integroitu Venus-höylä, joka varmistaa, että kaikkein itsepäisimmätkin ihokarvat katoavat yhdellä vedolla. Tuloksena on silkinpehmeä ja raikas iho viikoiksi eteenpäin. Epiloinnin ja höyläyksen yhdistelmä säästää aikaa. Veden käyttö puolestaan rauhoittaa ihoa ja helpottaa epiloinnin jälkeistä oloa. Parhaan tuloksen saavuttamiseksi Braun Silk-épil 7 Dual Epilatoria suositellaan käytettävän yhdessä Venus Satin Care ihokarvanpoistogeelin kanssa.

Braun Silk-épil 7 Wet & Dry – Kuivakäyttöön tai kylpyyn
Silk-épil 7 Wet & Dry poistaa jopa puolimilliset ihokarvat. 40 tarkoin aseteltua Close-Grip-pinsettiä varmistavat erinomaisen suorituskyvyn ja markkinoiden perusteellisimman ihokarvanpoiston.

Aivan kuin muutkin 7-sarjan epilaattorit, on Braun Silk-épil 7 Wet & Dry johdoton ja sillä voi epiloida niin kuiva- kuin märkätiloissa lempeästi ja hellävaraisesti.

Suositushinnat: Braun Silk-épil Series 5 -malli 129 euroa, Braun SkinSpa 179 euroa, Braun Dual Epilator 189 euroa ja Braun Silk-épil 7 Wet & Dry 169 euroa. Koko ihokarvanpoistolaitteiden valikoima osoitteessa www.braun.com/nordic.

Lisätiedot:
Ebba Wallmén, PR-Manager, Braun
Puhelin: +46 8 5352 8869
Sähköposti: wallmen.ef@pg.com

Kuvat ja testituotteet:
Hanna Reinikainen, MSLGROUP Finland Oy
Puhelin: 050 58 21 885
Sähköposti: hanna.reinikainen@mslgroup.com

P&G Beauty
P&G Beauty toteuttaa haastavimmatkin unelmasi. P&G Beauty on johtava globaali kauneusalan yritys, jolla on yli 100 tuotemerkkiä lähes 127 maassa. P&G Beauty tarjoaa vakiintuneita merkkejä ja täyttää kaikki kauneuteen liittyvät tarpeet. P&G Beautyn tuotemerkkejä ovat mm. Pantene®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Max Factor®, Sassoon Professional®, Wellaflex®, Sebastian Professional®, Koleston®, Venus®, Gillette®, Oral-B®, Braun®, SK-II®, Wella Professionals®, ja tuoksut Hugo®, Boss® ja Lacoste®.Osoitteesta www.pg.com saat viimeisimmät uutiset sekä lisätietoa P&G:stä ja sen tuotemerkeistä.