Hailee Steinfeld juontaa European Music Awards -gaalan – Nämä suomalaisartistit kisaavat Alman potista

Report this content

MTV (Music Television) julkisti tänään, että Oscar-ehdokkaanakin ollut laulajatähti Hailee Steinfeld juontaa tämänvuotisen MTV EMA -gaalan. Espanjan Bilbaossa 4. marraskuuta järjestettävässä tapahtumassa parhaan suomalaisartistin tittelistä kisaavat Evelina, JVG, Mikael Gabriel, Nikke Ankara ja Sanni.

Pop-maailmassa Steinfeld tunnetaan hiteistään ”Love Myself”, ”Starving” ja ”Most Girls”. Musiikkiuran lisäksi nuori tähti on loistanut myös elokuvarooleissa ja vuonna 2016 hän nappasi Golden Globe -ehdokkuuden roolistaan elokuvassa ”The Edge of Seventeen”. Hänen viimeisin työnsä on rooli elokuvassa ”Pitch Perfect 3”, ja tällä hetkellä Steinfeld työstää pääroolia Bumbelbee-tuotannossa.

Steinfeld on saavuttanut menestystä myös MTV:n European Music Awardseissa. Vuoden 2017 -gaalassa hänet palkittiin Best Push Artist -palkinnolla ja vuoden 2018 MTV EMA -gaalassa artisti nappasi Best Pop -sarjan ehdokkuuden. Tänä vuonna edessä on illan emännän rooli.

– European Music Awards -gaala on perinteisesti tapahtuma, jossa voi tapahtua mitä vaan. Uskomattomia artisteja, unohtumattomia esityksiä ja muutamia yllätyksiä minulta itseltäni – en malta odottaa! Steinfeld kommentoi.

Suomesta ehdolle Best Finnish Act -sarjaan on valittu joukko tähtiä popin ja hiphopin saralta. Ehdolle pääsivät EvelinaJVGMikael Gabriel, Nikke Ankara ja Sanni. Viime vuoden gaalassa suomalaisista juhlii Alma, joka pokkasi sekä Best Finnish Act -palkinnon lisäksi myös Worldwide Act -sarjan voiton.

Vuoden 2018 EMA-gaala järjestetään Bilbao Exhibition Centerissä, Espanjassa 4. marraskuuta ja näytetään suorana MTV:llä ympäri maailman. Gaalan ennakkolähetys alkaa Suomen MTV:llä klo 21.00 ja gaalalähetys klo 22.00. Suosikkejaan voi nyt käydä äänestämässä osoitteessa http://www.mtvema.com/en-fi/vote.

2018 MTV EMA -gaalan virallinen sponsori on Mr Green.

Lisätietoja: Karolina Moberg, Nordic PR Manager, Viacom International Media Networks Northern Europe, +46 73 83 73 424, karolina.moberg@vimn.com

MTV
MTV on maailmanlaajuinen mediabrändi, joka on saanut inspiraationsa musiikin luovasta hengestä sekä nuorten vapaudesta ja intohimosta. Lisätietoja verkkosivuilta: http://www.mtvpress.com . MTV on osa Viacom Inc. -yhtiötä. (NASDAQ: VIAB, VIA).