Hurmaavan iljettävä liikemies tähtäimessä Johanna Tuomolan dekkarissa

Vielä kerran on sympaattisesta Noora Nurkka -sarjastaan tunnetun dekkaristin luotaus häikäilemättömästä bisneselämästä.

Eero Lampiselle vastuu tarkoittaa vain kuutta kirjainta. Menestyvän yrityksen johtaja ei huomioi inisijöitä, aviottomia lapsiaan, naapureitaan tai muita merkityksettömiä. Kurvikkaat naiset, ne huomioidaan, mieluiten käsikopelolla. Kun Lampista lukuisista laittomuuksista epäillyttä poliisia ammutaan juhannusyönä, alkaa Lampinen epäillä, että luoti on tarkoitettu häntä varten.

Vielä kerran keittää ihanan iljettävän keskushenkilön, korruption, kunnallispolitiikan ja rikkinäiset ihmissuhteet yhteiskuntasatiirilta vivahtavaksi rikosromaaniksi. Tuomola katsoo suurempiakin kuvioita aina yksilön silmin.

Eero Lampinen marssii kirjakauppoihin Kirjan ja ruusun päivänä. Kirjanjulkistustilaisuutta vietetään Lohjan Suomalaisessa kirjakaupassa 24.4.2015 kello 12-13.

Vielä kerran on lohjalaisen Johanna Tuomolan (s.1961) kuudes rikosromaani. Floridassa talviaan viettävä kirjailija saa luomisvoimansa auringosta. Seuraavaksi häneltä ilmestyy trilogia.

Arvostelukappaleet, haastattelupyynnöt ja lisätiedot: tiedottaja Taika Dahlbom, taika@myllylahti.fi