Yritysmaailman konkari Harri Winteriltä varustamomaailmaan sijoittuva jännityskirja

Varustamoyhtiö Östersjö Line saa pommiuhkauksen pahimpaan mahdolliseen aikaan Estonian katastrofin jälkimainingeissa. Kiristyksen takaa löytyvä salaperäinen More Justice saa suojelupoliisin varpailleen. Miksi ja kenelle ryhmä hakee enemmän oikeutta? Varustamon ja laivan henkilökunta vedetään mukaan tutkintaan, joka repii esiin sisäänpäin kääntyneen työyhteisön vaietut salaisuudet.

Tapahtumien hyökyaalto kasvaa uhkaavasti, kun More Justicen operaatiot jatkuvat ja se ottaa oikeuden omiin käsiinsä. Ahneus, häikäilemättömyys ja petollisuus saavat palkkansa. Samalla ystävyyttä, hyvyyttä ja moraalista oikeutusta punnitaan uudenlaisella vaa’alla. Onko rakkauden sokaisema valmis hylkäämään arvonsa ja tavoitteensa?

Harri Winter on Turusta kotoisin oleva esikoiskirjailija, purjehtija ja yritysmaailman suolaisissa liemissä keitetty varustamokonkari, joka on tehnyt elämäntyönsä laivoilla ja varustamobisneksessä. Vuosina 1995–2013 Winter toimi Viking Linen operatiivisena johtajana. Nykyään hän kirjoittaa ja purjehtii talvisin Karibialla. Kesät kuluvat Suomen saaristossa.

”Taidokkaasti rakennettu jännityskirja, josta huokuu kirjailijan laiva- ja merenkulkualan tuntemus.”
Hans Ahlström
, varatuomari
Varatoimitusjohtaja, Suomen Varustamot

”Mukaansatempaava tarina robinhoodmaisin maustein.”
Samuli Valkama
, elokuvaohjaaja

Harri Winterin kirjailijahaastattelu löytyy osoitteesta http://www.myllylahti.fi/kirjailijat/manufacturers/winter-harri

Kirjan nimi: Hyvät pahat pojat
Kirjailija: Harri Winter
ISBN: 978-952-202-543-2
Sidottu,  309 s.

LIITTEET: Hyvät pahat pojat -kirjan etukansi sekä Harri Winterin kirjailijakuva.

LISÄTIEDOT